Znaleziono 830 wyników

Znaleziono 830 wyników Strona 1 z 34
autor: *Madziula*
2011-09-26, 23:41
Forum: Fan Fiction - Twórczość własna
Temat: Prison Break - Play By Forum
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7896

Dusqmad pisze:
*Madziula* pisze:
ale dzisiaj śnił mi sieT-Bag więc postanowiłam wpaść na forum
No to pewnie jakiś koszmar ;P
a gdzie tam :P ja Teddy'ego zawsze lubiłam to i on mnie w snach lubi :diabel2: :lol:
autor: *Madziula*
2011-09-18, 21:32
Forum: Fan Fiction - Twórczość własna
Temat: Prison Break - Play By Forum
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7896

Hej :D [nie wiem czy mnie ktoś pamięta....daaawno mnie tu nie było.... ale dzisiaj śnił mi sieT-Bag więc postanowiłam wpaść na forum :D]

Ja bym potrzebowała więcej informacji o grze bo to na wiki to jakieś strzępy tylko z których nic dla mnie nie jest jasne....
autor: *Madziula*
2009-01-02, 15:26
Forum: Fan Fiction - Twórczość własna
Temat: Jezioro [+16/AU/OOC]
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 4250

tylko, że ostatnio u mnie brak jakiegokolwie wena :( i nic a nic nie napisałam już od dłuższego czasu :(

Taniruś, Natali - jak macie ochotę możecie napisć choćby kawałek dalej ;)
autor: *Madziula*
2008-12-16, 00:54
Forum: Fan Fiction - Twórczość własna
Temat: Jezioro [+16/AU/OOC]
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 4250

Taki mały bonus.... Napisane już dość dawno temu, ale nie wrzuciłam, bo miałam poprawiać....i jakoś nie wyszło :roll: Lojalnie uprzedzam, że pomysłu na cz.4 brak. Część 3 Wróciłam zmęczona po pracy… To nie był najlepszy okres dla Firmy… Wiele wysiłku musiałam wkładać aby wszystko funkcjonowało jak k...
autor: *Madziula*
2008-09-22, 16:14
Forum: Sezon IV
Temat: 4x04 Eagles and Angels
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 8995

ogólnie sezon mi się bardzo podoba :D tylko T-Bag z tym swoim obleśnym wąsem.... bleee... aż mi się snił dziś w nocy :lol:

Mam nadzieję, że Gretchen wyjdzie z tego cało ;) i że Alex pomści syna :-D (i że Teodor zgoli wąsy! :P )
autor: *Madziula*
2008-08-24, 20:44
Forum: SERIALE
Temat: CSI: Miami, NY, Las Vegas
Odpowiedzi: 954
Odsłony: 25266

zdjęcia znam ;) ale pięknej Meliny nigdy mało :mrgreen:

inne piękne foto :mrgreen:
Obrazek
autor: *Madziula*
2008-08-24, 20:41
Forum: Fan Fiction - Twórczość własna
Temat: Historia by Nati & Ann
Odpowiedzi: 532
Odsłony: 18019

yeah nadrobiłam zaległości :D genialne :D Upadek z dachu, śmiech do kamieni :lol: po prostu leżę :lol:
kto przyszedł? Ja cos przegapiłam czy to jeszcze tajemnica;>?
autor: *Madziula*
2008-08-08, 18:48
Forum: Spoilery
Temat: Gorące spoilery do 4 sezonu !
Odpowiedzi: 487
Odsłony: 25851

znalazłam takie coś na http://forum.ifilm.pl/index.php?topic=3537.45 nie wiem czy już nie było... wywiad ze scenarzystą. Pytanie: Nowy sezon Prison Break nie cofnie się do momentu od którego wszystko się zaczęło? Prawda(scenarzyści) strajkowali skrócenie 3 sezonu, więc wszystko co się wydarzyło w os...
autor: *Madziula*
2008-08-07, 23:10
Forum: SERIALE
Temat: CSI: Miami, NY, Las Vegas
Odpowiedzi: 954
Odsłony: 25266

aaaaaaaaaaa!
Natalia już Cię kocham! :mrgreen:
boskie :love:
autor: *Madziula*
2008-08-05, 20:55
Forum: SERIALE
Temat: Dr. House
Odpowiedzi: 612
Odsłony: 21136

z dzisiejszego odcinka uwielbiam Housa zasłaniającego sobie biust Cuddy :lol:
i te jego ucieczki przed nią :lol:
autor: *Madziula*
2008-08-05, 20:14
Forum: Offtopic
Temat: Zdjęcia Forumowiczów
Odpowiedzi: 1851
Odsłony: 93476

Tanirka fajne foto :*
autor: *Madziula*
2008-08-05, 17:17
Forum: Offtopic
Temat: Zdjęcia Forumowiczów
Odpowiedzi: 1851
Odsłony: 93476

moich fałdek nie lubię pokazywać :P
autor: *Madziula*
2008-08-05, 17:08
Forum: Offtopic
Temat: Zdjęcia Forumowiczów
Odpowiedzi: 1851
Odsłony: 93476

ok tradycyjnie miałam problem z lokalizacją tego tematu...ale jestem :D

aktualne z nad morza ^^
Obrazek
autor: *Madziula*
2008-08-05, 00:14
Forum: Chillout
Temat: Dedykacje
Odpowiedzi: 2941
Odsłony: 85719

Dla Was wszystkich :*
autor: *Madziula*
2008-08-05, 00:10
Forum: Chillout
Temat: Jak się dzisiaj czujesz?
Odpowiedzi: 4271
Odsłony: 114239

nudzę się :P
autor: *Madziula*
2008-08-04, 21:37
Forum: SERIALE
Temat: Dr. House
Odpowiedzi: 612
Odsłony: 21136

dzisiejszy odcinek - smutny
Wilson pakujący rzeczy, później tekst Housa do Cuddy "Jutro może mnie już tu nie być"...

na plus - podobała mi się Cuddy pijąca duszkiem szampana i spojrzenia panów na nią w tym momencie :lol:
autor: *Madziula*
2008-08-02, 15:34
Forum: SERIALE
Temat: Dr. House
Odpowiedzi: 612
Odsłony: 21136

B... pisze:
ja skonczyłam 3 sezon i musze stwierdzic ze to nie ten sam House którego teraz widzimy...
ja skończyłam 4 ;)
i mimo powtarzanego z uporem przez Housa tekstu "Ludzie się nie zmieniają" każdy się zmienia... nawet House...
autor: *Madziula*
2008-07-31, 13:53
Forum: Chillout
Temat: Twoja Tapeta
Odpowiedzi: 192
Odsłony: 11204

madamebutterfly pisze:
Madziula, masz brata???
nieee :lol: sama wybierałam tapetkę :mrgreen: to jest Lisa Edelstein :D ona gra dr Cuddy w Housie :-P

Mahonia widzę, że House MD króluje :D
autor: *Madziula*
2008-07-31, 13:51
Forum: SERIALE
Temat: Dr. House
Odpowiedzi: 612
Odsłony: 21136

wchodzę wczoraj do babci, pierwsze kroki w stronę TV, bo House sie zaczyna...a tu mecz :/ wrrrr
autor: *Madziula*
2008-07-31, 13:49
Forum: Chillout
Temat: Jak się dzisiaj czujesz?
Odpowiedzi: 4271
Odsłony: 114239

noga mnie boli :/
autor: *Madziula*
2008-07-31, 13:49
Forum: Chillout
Temat: 4000 powodów przez które kolejne piwa są wręcz konieczne^^
Odpowiedzi: 349
Odsłony: 12907

316. za rozdzielczość na komputerze dziadka... ikonki i wsio takie duże, że nie musi mieć okularów na nosie...
317. mimo wszystko za to, że ma internet
318. za moją bolącą nogę
319. za laskę na któerj kuśtykam
320. za to, że z laską mogę bawić siew Housa :lol:
autor: *Madziula*
2008-07-30, 11:47
Forum: SERIALE
Temat: Dr. House
Odpowiedzi: 612
Odsłony: 21136

edzik pisze:
To jest jeszcze pierwszy sezon czy juz 2?
pierwszy...gdzieś w okolicach 17 odcinka (ale dokładnie nie wiem który...)
autor: *Madziula*
2008-07-30, 11:27
Forum: Chillout
Temat: Jak się dzisiaj czujesz?
Odpowiedzi: 4271
Odsłony: 114239

zła. noga boli, mama stwierdziła że pyskuję bo nie spodobał się jej ton mojego głosu...ech do dupy to wszystko....
autor: *Madziula*
2008-07-29, 19:33
Forum: Offtopic
Temat: Zdjęcia Forumowiczów
Odpowiedzi: 1851
Odsłony: 93476

spotkałyście się wreszcie Oo? (i dlaczego ja nic o tym nie wiem? Już się do mnie Tanira nie odzywa :( )
autor: *Madziula*
2008-07-29, 19:28
Forum: SERIALE
Temat: Dr. House
Odpowiedzi: 612
Odsłony: 21136

edzik pisze:
P.S. 3 nastepne odcinki zapowiadaja sie baaardo ciekawie... zwlaszcza jeden moment
nie wiem dokładnie o który moment Ci chodzi ale tez nie mogę doczekać się, żeby po raz któryś obejrzeć te odcinki ^^

(ja chcę już 5 sezon....)
Znaleziono 830 wyników Strona 1 z 34
Wyszukiwanie zaawansowane