NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

III sezon - muzyka

Posty: 23 Strona 1 z 1
dagusxxx
Świeżak
Posty: 10
Rejestracja: 2007-09-19, 08:47


Wie ktoś jak nazywa się ta piosenka z odcinka 3x01, która leci w scenie kiedy Bellick myje kible ;>

btw. Witam wszystkich ;)
natalios
Tweener
Posty: 53
Rejestracja: 2007-10-15, 18:37


Na wrzucie są piosenki z skazanego
Wpiszcie tylko skazany na smierc lub prison break i już :-P
Mela0607
T-Bag
Posty: 855
Rejestracja: 2007-08-21, 17:00


natalios pisze:
Na wrzucie są piosenki z skazanego
Wpiszcie tylko skazany na smierc lub prison break i już :-P
ale to nie są z 3 sezonu; najczęściej pojawia się na takich stronach piosenka "Prison Break Anthem"
Damian89
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 2007-09-22, 10:56


jaki jest tytul muzy gdy linc mowi Mikowi ze Sara nie zyje???
PokemonAdvanced
Świeżak
Posty: 35
Rejestracja: 2007-10-29, 18:10


właśnie jak się nazywa??
KhAn
John Abruzzi
Posty: 648
Rejestracja: 2007-08-21, 09:42


Ponawiam pytanie odnośnie tego, jaka utwór idzie w tle kiedy Michael dowiaduje się o śmierci Sary?
dreamsare
Tweener
Posty: 65
Rejestracja: 2007-11-20, 12:06


a mnie bardzo podobała się muzyka jak jest pokazane więzenie w drugim taka 'skoczna' całkiem nie pasująca do PB, ale była super.
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


dreamsare pisze:
a mnie bardzo podobała się muzyka jak jest pokazane więzenie w drugim taka 'skoczna'
nie wiem czy myśle o tym samym co ty, ale mi też sie podoba taka jedna, chyba z 3 odc(m.in. bo siw pojawia tez w innych), gdy Mahone sobie łazi po korytarzu, tak sie czai dziwnie boi jest na "głodzie" jesli mozna to tak nazwać, a w tle pojawiają sie narkomani i ci ktorzy tym handlują
jak mi sie to podaba!!! wie ktos o co mi chodzi?
karp
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 2007-12-11, 23:33


A zna ktoś piosenke z początku 8 odcinka ? Taka wolna .
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


nie wiem czy o to chodzi...

http://pl.youtube.com/watch?v=z5rW-YvYmUE
Fazer15
Sara Tancredi
Posty: 155
Rejestracja: 2007-10-09, 16:01


A jaka to piosenka, ta co Majkel podchodzi do Luisa i zaczyna mu opowiadac... W 11 odc. 35:09 minuta.
damien82
Świeżak
Posty: 9
Rejestracja: 2007-10-29, 14:33


witam poszukuje piosenki z odcinka 13 z samej koncowki jak sie odcinek konczy wie ktos co to za nuta? pozdrawiam
Mia
Fernando Sucre
Posty: 304
Rejestracja: 2008-02-15, 20:13


damien82
Świeżak
Posty: 9
Rejestracja: 2007-10-29, 14:33


wyskakuje mi brak takiego albumu chlip a juz sie ucieszylem ale dzieki za dobre chęci.
moze wiesz gdzie mozna to jeszcze znalezc? pozdrawiam i z gory dziekuje:)

[ Dodano: 2008-02-20, 10:15 ]
O juz mam super jest ta piosenka:)
Konrad999
Świeżak
Posty: 28
Rejestracja: 2008-02-19, 20:54


Jak nie działa jak działa :)
madamebutterfly
Mahone
Posty: 713
Rejestracja: 2008-01-16, 19:13


przepiękna jest.. :) właśnie ściągam :)
Lady Mahone
C-Note
Posty: 216
Rejestracja: 2008-02-14, 21:45


Ta piosenka wzbudza w mnie tyle emocji...:)przez radość do skrajnej rozpaczy.
kate24
Sara Tancredi
Posty: 105
Rejestracja: 2007-10-18, 23:44


Śliczna, ale musiałam ją kilka razy przesłuchać żeby mi się spodobała :)
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


aaaaaaaaaa kocham ta piosenkeeeeee <333
Scofield1991
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 2008-02-19, 16:19


super muzyka :mrgreen: ta piosenka powinna dostać oskara za najlepiej wpasowującą się w klimat

[ Dodano: 2008-02-23, 11:35 ]
sory ale nie ma ktoś tytułu tej końcowej piosenki bo ten link z muza to trwa tylko minute???? z góry dzięki :-)
Konrad999
Świeżak
Posty: 28
Rejestracja: 2008-02-19, 20:54


Minutę? U mnie trwa 3 minuty :) A jeśli chodzi o tytuł to jest to Crying (Llorando) a śpiewa Rebekah Del Rio przynajmniej Winamp tak stwierdził :-D

Przed chwilą ściągnąłem ją w lepszej jakości, tu jest link jak ktoś chce http://rapidshare.com/files/94198364/Re ... _.mp3.html
rbno10
Świeżak
Posty: 13
Rejestracja: 2008-02-20, 19:13


Powtarzam pytanie.
,,A jaka to piosenka, ta co Majkel podchodzi do Luisa i zaczyna mu opowiadac... W 11 odc. 35:09 minuta.''
qw85qw
Świeżak
Posty: 3
Rejestracja: 2009-10-10, 01:30


podłaczam się pod pytanie rbno
Posty: 23 Strona 1 z 1
Wróć do „Soundtrack | Muzyka”