Zdjęcia Danay Garcia

Posty: 52 Strona 2 z 3
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


sliczna, piekna figura, włosy, wszystko... ;-)
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


to jest fota z horroru "Danika". Taki sobie jest ^^
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Śliczna jest, śliczne zdjęcia i wogóle :-D
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


ma cudowny kolor skóry i wogóle.Ładna jest...
MarQ
Michael Scofield
Posty: 1452
Rejestracja: 2007-09-25, 21:11


zeby nie bylo ze zdjec swojej zony nie daje xD :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Jaka wiązanka!! śliczne te zdj. Musiałabym siedzieć tu do rana aby wyrazic moje zadowolenie!!! Prześliczne te zdjęcia!!! :) Ale 3 najładniejsze!!
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


o jaa.. dobre niektóre te foty.. śliczna ona jest^^
ma piękne włosy, skórę i w ogólnie lachon jak nie wiem :D
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Oj tak, Danay jest piękna,ma taką niewinną twarz..Super foty :-D
Mia
Fernando Sucre
Posty: 304
Rejestracja: 2008-02-15, 20:13


Nie moge się napatrzeć na 12 zdjęcie, ona jest prześliczna i taka młodziutka, delikatna...świetne ujęcia
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Bardzo Ładna jest trzeba przyznać i ma ten taki niewinny wyraz twarzy ;)

[ Dodano: 2008-03-22, 14:46 ]
Trochę ode mnie ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


włooooooooosy :-D :-D :-D
zadroszcze jej tego koloru i w ogole^^
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


Obrazek
MarQ
Michael Scofield
Posty: 1452
Rejestracja: 2007-09-25, 21:11


kurde ktos nam zdjecie zrobil :D :D :D :D :D
nie no wyszla nawet fajnie :D
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Super wyszła na tym zdjęciu no ale co to za gość -_- MarQ idż go bić xD
MarQ
Michael Scofield
Posty: 1452
Rejestracja: 2007-09-25, 21:11


a se zrobie fotomontaz kiedys :D wytne go a wkleje siebie :lol:
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Brdzo ładnie na tym zdjęciu wyszła!! Usmiech piękny, tak delikatnie wygląda dzięki niemu... :D
A ten facet to ma cos z twarzą.. :D
Tak po lewej jakby mu cos wychodziło...
Mia
Fernando Sucre
Posty: 304
Rejestracja: 2008-02-15, 20:13


Matko jak ona ślicznie wyszła, jak taka dziewczyneczka z sąsiedztwa, tak skromnie i młodziutko, jakby miała z 15 lat
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


Tak niewinnie i młodo.
Słodki ma uśmiech. Zazdroszczę jej karnacji.. piękna jest.
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Troche mało ale tylko tyle znalazłem :P
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


haha.. ale fajne^^ chyba pierwszy raz widzę ją uśmiechniętą :D
w Prisonie nie miała chyba jeszcze okazji do takiego zacieszania się^^
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Mało ale jaro xD
Na pierwszym tak delikatnie... Bardzo ładnie!! :D
drugie jeszcze lepsze!! Tak szczerze uśmiechnięta :D
A ostatnie to juz w ogóle ekstra!!
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


ona jest wogóle śliczna i tak młodo wygląda... i ma piekny usmiech...
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


zdjęcia z planu From Mexico with Love

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

uff zmęczyłam sie ;)
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


piękne zdjęcia. Ma śliczny uśmiech.
dziękujeemy Tanira ;*
From Mexico with Love to jakiś nowy film ?
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


no fakt ladna jest...ma taka fajna urode. Ciemna karnacja, ciemne wlosy. Ach tez bym tak chciala.
Marq gratuluje pieknej zony
Posty: 52 Strona 2 z 3
Wróć do „ZDJĘCIA AKTORÓW”