NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

Olimpiada Pekin 2008

Posty: 182 Strona 8 z 8
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


Xaneta pisze:
Ja mam w razie czego więc wiesz :D
Albo w razie co bedę miała telefon z aparatem (jak kupię) :D
Xaneta pisze:
Już my ich dogonimy xD
Uwielbiam biegać xDD Nie napewno nie uciekną. Nie mogą :D Chciałabym sobie ze wszystkimi fotki porobić :P Uhhh... Stać koło boku Kadzia, Maria, Świdra lub Igły.... Mmmmm... Będę mogła umrzeć wtedy w spokoju xD
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


o matko własnie słyszałam ze jakis polski działacz z sekcji lekkoatletyki lezał na trawniku zalany w trupa koło wioski olimpijskiej xD
i wszyskie media o tym juz trabią :lol: no dzizys wracajmy jak najszybciej bo bedziemy miec jeszcze wiekszy wstyd :roll: :lol:
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Brawo! mamy daw kolejne srebrne medale. Jeden zdobyla przez Maje Włoszczowska w kolarstwie gorskim , a drugi Aneta Konieczna i Beata Mikołajczyk w wyścigu kajakowych dwójek na 500 m. Brawo i gratulacje
Madzialena
Mahone
Posty: 770
Rejestracja: 2008-03-29, 22:40


Szkoda, że na Pekin nie wzięli mojej koleżanki Pauli Goryckiej, która jest mistrzynią Polski w kolarstwie górskim....
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Oooooooooo... to fajne masz kolezanki...

Szczypioery wygrali z rosja i bardzo dobrez <brawo>. No i fajnie ze rano USA wygralo z Brazylia... jakos mi to bardziej lezy
Piotras003
T-Bag
Posty: 951
Rejestracja: 2008-02-13, 13:29


NO i już koniec olimpiady teraz czas na podsumowania ,a według mnie Polacy nie maja się czego wstydzić w końcu zdobyli 10 złotych medali ,no ale musze przyznac ze rozczarowały mnie siatkarki,pływacze,i Szymon Ziółkowki ;-)
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


Madzialena pisze:
Szkoda, że na Pekin nie wzięli mojej koleżanki Pauli Goryckiej, która jest mistrzynią Polski w kolarstwie górskim....
OO... nawet wtedy bym obejrzała :D ;)
No nie jest źle. Ja tam obstawiałam 1-5 :D No cóż...Ja mam jeden zawód na tych mistrzostwach....
Posty: 182 Strona 8 z 8
Wróć do „Sport”