NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

Euro 2008

Piotras003
T-Bag

Już niedługo bo w czerwcu rozpoczną sie kolejne mistrzostwa Europy w Austrii i Szwajcarii i ciekaw jestem jakim drużyną kibicujecie ,piłkarzowi, no i oczywiscie według was kto zdobedzie mistrzostwo Europy ?

Moje odpowiedzi to:

kibicuje drużyną - oczywiscie Polski no i Hiszpanii
piłkarzowi - Arturowi Borucowi i Maciejowi Żurawskiemu
a mistrzem europy zostana Niemcy !

Obrazek
Sebo
Michael Scofield

A wiec.....
Moje typy to Włochy i Portugalia....z przewagą Włochów ;-)
piłkarze? wielu mam ulubionych...C.Ronaldo....
Co do Polskiej drużyny nie mam zdania :roll: jak wyjdą z grupy to będzie dobrze..Oo
Aglek
Michael Scofield

piotras003 pisze:
kolejne mistrzostwa Europy w Austrii
Przeczytałam Australii xD Ale mi ta Europa troche nie pasiła xD

Nie znam się na piłce :P Ale Kibicuje Polakom :D Nie mam ulubionych piłkarzy, ale stawiam tak jak piotras, że wygrają Niemcy xD
B...
Michael Scofield

hmmmm ciezko stwierdzic xD
widze Piotras patriotyczne nastroje Sebo bardziej realistyczne ;-) Ja uwazam ze powinnismy wyjsc z grupy ale za długo nie pograja. W kazdym razie zycze im powodzenia, jak sie juz dostali na to Euro to niech nie narobia wstydu jak na ostatnich mundialach^^ Bo jak nam Euro z Polski i Ukrainy zabiora ( nie daj boze!) to nei ebdziemy mogli liczyc na przywilej gospodarza i nasze zakwalifikowanie moze okazac sie ciekzo sprawa wiec licze na to ze chociaz teraz pokaza klase :-D

co do reszty to....
kibicuje Francji i Holandii
piłkarzowi: francuskim, szczegolnie takiemu jednemu :-P
a kto wygra? ciezko stwierdzic : Niemcy moze Włochy^^ moze my ? hehe
Xaneta
Michael Scofield

ja kibicuję Włochom. No oczywiście naszym też :D no ale tak jakby... za dużo chyba szans to nie mają xD
Piłkarze- Ebi Smolarek-mój ulubiony polski piłkarz xD i Ronaldo
a mistrzem zostaną chyba Włochy. Szwabom szczęścia nie zyczę^^
No i jak Polacy wyjdą z grupy to bedzie swięto :D
Madzialena