Problemy ze sprzętem/oprogramowaniem.

Posty: 55 Strona 2 z 3
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


Xaneta pisze:
A teraz zeby wywalić Vistę trzeba zainstalować Linuxa a po Linuxie wgrać Xp
Serio , a tego to nie wiedziałam ? Zawsze tak trzeba??
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


Serio , a tego to nie wiedziałam ? Zawsze tak trzeba??
bratanek mojego sąsiada czy jakoś tak tam sie interesuje tym wszystkim. I mówił że Vista to c**lernie cwany system. Dlatego trzeba wykombinować linuxa nim jakoś wywalić viste.A potem zainstalować Xp inaczej sie nie da tego pozbyć. Jak bede wiedziała coś wiecej dam znać ;)
madamebutterfly
Mahone
Posty: 713
Rejestracja: 2008-01-16, 19:13


dobrze że nie mam visty...
u mnie formatuje się szybko i bezboleśnie...
ide poszukać karty dźwiękowej ^^
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Xaneta pisze:
inaczej sie nie da tego pozbyć.
Hmm...pierwsze słyszę, normalnie można usunąć Viste, format z płyty xp i po Viście^^ przynajmniej ja tak robiłem i bez problemu ;-)
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


Sebo160186 pisze:
pierwsze słyszę, normalnie można usunąć Viste, format z płyty xp i po Viście^^ przynajmniej ja tak robiłem i bez problemu
robiłam.Ale za nic w świecie xp nie chce sie zainstalować.
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Xaneta pisze:
robiłam.Ale za nic w świecie xp nie chce sie zainstalować.
X to jak zrobiłaś format i nie zainstalowałaś Xp? to co zrobiłaś?
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


Sebo160186 pisze:
X to jak zrobiłaś format i nie zainstalowałaś Xp? to co zrobiłaś?
zrobiłam formata niby vista wywalona.Potem chce zainstalować xp a tu sie nie da. Nie wyszukiwało wogóle dysku.
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


Xaneta pisze:
zrobiłam formata niby vista wywalona.Potem chce zainstalować xp a tu sie nie da. Nie wyszukiwało wogóle dysku.
ale jak mogło nie wyszukac skoro format robi się z płyty z systemem , znaczy u mnie bynajmnie tak jest. włozysz płyte , właczasz rozruch z dysku cd i tam dopiero w którejs (kolejnej) opcji jest format a zaraz potem wgranie nowego systemu- to ja nie wiem w którym momencie nie czyta Ci dysku
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


A mój problem został zażegnany - musiałam zainstalować sterowniki do grafiki czy coś takiego.. tak więc jeżeli komuś muli strasznie przewijając strone internetową to niezbędne będzie zainstalowanie własnie owych sterowników.
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


niunia pisze:
tak więc jeżeli komuś muli strasznie przewijając strone internetową to niezbędne będzie zainstalowanie własnie owych sterowników.
Tak zrobię ;-)
PatuŚ pisze:
to ja nie wiem w którym momencie nie czyta Ci dysku
Ja też??
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


A mi z aktualizacji pobrało te detonatory do Nvidi... czyli ja sie nie musze tym martwić :-D - jak cos potzrebuje to system sam sobie to pobiera ,zobaczymy jak teraz bedzie chodziło
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


Sebo160186 pisze:
PatuŚ napisał/a:
to ja nie wiem w którym momencie nie czyta Ci dysku


Ja też??
kiedy następuje wybór gdzie ma zostać zapisany system.
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


??? Nie wiem , nigdy sie z takim czymś nie spotkałam
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Xaneta pisze:
kiedy następuje wybór gdzie ma zostać zapisany system.
Hmm...nie wiem nie wiem^^ może płyta uszkodzona :roll:
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Czy wiecie moze co trzeba zrobic zeby przywrocic do zycia tusz ktory lekko wysechl? caly jest prawie a nie byl uzywany dlugo no i klops xD.
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Jak zasechł na amen, to już się nic nie da z tym zrobić, chyba, że zapchały się tylko dysze.
Spróbuj najpierw je przetrzeć np. papierem toaletowym i zobacz, czy zostawia ślady.
Jak nie, to możesz spróbować zamoczyć głowicę z atramentem np. do dekielka od słoika z ciepłą wodą, żeby się odmoczył, tak na godzinkę, potem dokładnie wysuszyć.
Nie gwarantuje, że to pomoże i będzie jak nowy, ale można spróbować go uratować zanim się go wyrzuci ;)
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Jeżeli kadridrz jest pełny to raczej nie wysechł atrament, tak jak mówi agulec, pewnie zaschła głowica, możesz spróbować też chusteczką higieniczną, powinny po jakimś czasie zostawać ślady na chusteczce.
Dominik676
John Abruzzi
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-16, 11:36


Ja mam taki problem:
Włączam grę, jest git, ale jak pogram z jakieś 30min. to zaczyna gra chodzić szybko. Nie jest to w kliku grach, tylko w każdej. W Gothicu 3 to nawet dni mi tak szybko lecą, przez 5min, mam już 300 dni. Bardzo mnie to denerwuje, bo w takiej sytuacji pomaga tylko reset. Mam już to bardzo dawno i nie wiem jak to naprawić. Może ktoś też już miał taki problem i sobie z nim poradził? Z góry dzięki.
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Szczęśliwi czasu nie liczą^^

Jaki masz procesor? Strzelam że AMD x2?
Dominik676
John Abruzzi
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-16, 11:36


Nom, mam ADM, a 2x, to znaczy, że dwurdzeniowy? Bo jeżeli tak to taki właśnie mam.
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Tak dwurdzeniowy.

ściągnij AMD Dual-CoreOptimizer, zainstaluj i reset ;-)
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


No musze sprobowac... kurcze, nigdy sie do takich rzeczy nie dotykam... Chusteczka przeciral brat ale to nic nie dalo... zobacze z woda. I tak nie dziala to najwyzej :). dzieki
Dominik676
John Abruzzi
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-16, 11:36


Sebo, Wielkie dzięki za pomoc. Minęła już ponad godzina, a gra chodzi jak należy. Jeszcze raz dzięki!
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Ciesze sie że mogłem pomóc ;-)
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Ja mam problem z youtube.com. Otóż odpalam filmik (najpierw się musi załadować) i jest fonia, a brak wizji :P, tzn. nie wiem jak to dokładnie opisać... jeśli przesunę wskaźnik na 1.52 to będzie ta scena i koniec. Może macie jakieś kodeki czy coś w tym stylu. Dodam , ze od pewnego czasu mam ten problem, wcześniej było ok. Sprawdzałam na wszystkich 3 przeglądarkach i doopa.
Będę wdzięczna za wszelką pomoc :)
Posty: 55 Strona 2 z 3
Wróć do „Komputer: Gry i sprzęt”