4x15 Going Under

Dyskusje na temat poszczególnych odcinków czwartego sezonu.
Posty: 79 Strona 2 z 4
Babydoll
Mahone
Posty: 704
Rejestracja: 2008-01-01, 14:49


To fakt, z T-Bag'a zrobili nieco drugorzędną postać, a szkoda. Ale myślę, że jeszcze nie wszystko stracone.
rafi11a
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 2008-12-10, 16:11


T-Bag zawsze będzie odgrywał jakąś role.
FATIL_pl
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 2007-09-25, 14:11


dla tych którzy się pytają o co chodzi z energią...

no to Majkel mówił że przez połączenie pierwiastków będzie można uzyskać moc taką jaką daję słońce raczej energia.Więc zamiast uzywać węgla będą mieli nowoczesność;D
Dominik676
John Abruzzi
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-16, 11:36


Jeden z nudniejszych odcinków, aż mi się nie chce rozpisywać. Nie było jednak tak źle. Ratowały to wszystko te sceny z Westmorlandemm które według mnie były bardzo ciekawe. Oryginalny też pomysł z tymi pierwiastkami. No i operacja Michaela, która ciągła się niemal przez cały odcinek. Dzięki niej było w nim tak mało akcji. Można powiedzieć, że to taki odpoczynek po tym co działo się w kilku odcinkach poprzednich. Jak dla mnie:
4x15 Going Under 6/10.
abit
Świeżak
Posty: 3
Rejestracja: 2008-11-11, 09:03


CzaT pisze:
agulec pisze:
Kiedy facet, który ukradł Scyllę rozmawiał przez telefon miałam "przebłysk", że rozmawia z matką braci.. Jak dla mnie bardzo prawdopodobne jest to, że Generał jest ojcem Scofielda..
Minio pisze:
W tym momencie na myśl przyszła mi ta pani prezydent, która zrezygnowała ze swojego stanowiska, nie pamiętam imienia :P Ale taki głos znajomy, wydawało mi się, że to ona :P Generał ojcem Michaela? Możliwe :P Poznaliśmy już Aldo Burowsa, właśnie to mnie dziwi dlaczego bracia mają inne nazwiska xD W tym serialu wszystko jest możliwe :P T-baga scenarzyści chyba nie lubią :P Ciekawe co jeszcze mu utną ;] Ogólnie średni odcinek :-o
A ja pomyślałem o córce generała
tez mi sie wydaje ze to Lisa :D
maciekd14
Świeżak
Posty: 19
Rejestracja: 2008-10-07, 15:58


Jak Micheal rozmawial z Charlesem to myslalem ze to jest wymyslone przez Firme by mu pamiec zniszczyc i by raz na zawsze zszedl z tropu ich.
Jesli chodzi o kule i Gretchen to faktycznie jakos zwinnie im ucieka. W tym odciunku to w sumie wygladalo realistyczniej bo pierw celwoal do Dona ale w poprzednim jak unikla postrzalu kilku osob z pistoletami maszynowymi to nie mam pojecia jak to zrobila.
I jeszcze troche o nazwiskach troche dziwnie sie to ukła bo Micheal i Lincolna maja inne a przeciez rodzina, ale podobnie jest z Generalem - Krantz i Lisa - Taback . Wiec ciekawe z kim General ma corke i byc moze w tajemniczym telefonie nie slyszelismy glosu Lisy, a jej matki. Poczekamy to sie dowiemy :-)
CzaT
Świeżak
Posty: 25
Rejestracja: 2007-10-01, 14:47


maciekd14 pisze:
Jak Micheal rozmawial z Charlesem to myslalem ze to jest wymyslone przez Firme by mu pamiec zniszczyc i by raz na zawsze zszedl z tropu ich.
Jesli chodzi o kule i Gretchen to faktycznie jakos zwinnie im ucieka. W tym odciunku to w sumie wygladalo realistyczniej bo pierw celwoal do Dona ale w poprzednim jak unikla postrzalu kilku osob z pistoletami maszynowymi to nie mam pojecia jak to zrobila.
I jeszcze troche o nazwiskach troche dziwnie sie to ukła bo Micheal i Lincolna maja inne a przeciez rodzina, ale podobnie jest z Generalem - Krantz i Lisa - Taback . Wiec ciekawe z kim General ma corke i byc moze w tajemniczym telefonie nie slyszelismy glosu Lisy, a jej matki. Poczekamy to sie dowiemy :-)
Generał ma inne nazwisko niż Lisa ponieważ ona jest zona Kogoś z konsulatu Wiec ma nazwisko pewnie po mężu
Babydoll
Mahone
Posty: 704
Rejestracja: 2008-01-01, 14:49


Ja myślałam na początku że oni coś tam mu zrobią że straci pamięć w ogóle i już nie będzie taki hojrak. No ale przecież nie mogli tego zrobić, bo Linc ma załatwić Scyllę.
maciekd14
Świeżak
Posty: 19
Rejestracja: 2008-10-07, 15:58


CzaT pisze:
Generał ma inne nazwisko niż Lisa ponieważ ona jest zona Kogoś z konsulatu Wiec ma nazwisko pewnie po mężu
Faktycznie zapomnialem :-P
Dominik676
John Abruzzi
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-16, 11:36


Ej właśnie mi też się wydawało, że w tym telefonie to słyszałem Lisę. Czyżby chce się teraz zemścić na ojcu i może będzie chciała przejąć kontrole nad Firmą i pomoże braciom w zapanowaniu nad światem (nie no, filozofuje ;-) ).
A scena z Westmorlandem jak dla mnie to ogromny +, ponieważ nigdy wcześniej w PB czegoś takiego nie było i wprowadziło to taki mały powiew świeżości i zostało na prawdę nieźle wykonane. Tylko pogratulować temu co to wymyślił. Ciekawe czy Michael powie komuś, że w śnie to Charls mu pomógł dowiedzieć się prawdy o Scylli.
Babydoll
Mahone
Posty: 704
Rejestracja: 2008-01-01, 14:49


Dominik676 pisze:
Ej właśnie mi też się wydawało, że w tym telefonie to słyszałem Lisę. Czyżby chce się teraz zemścić na ojcu i może będzie chciała przejąć kontrole nad Firmą
Mi się też wydawało że to Lisa! Nie wiem czemu, miałam takie pierwsze skojarzenie. Byłoby to logiczne, generał dowalił jej że zawsze chciał mieć syna, to może ona coś zakombinuje...
Pavel
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 2007-09-23, 18:39


Coraz więcej kombinacji ;D Scylla nagle okazała się dyskiem z badaniami ;D Wszystko sie zmiania ;))
DanLee
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 2008-11-25, 21:29


skotar pisze:
co Bagwell teraz wnosi do serialu ? nic, jego watek jest bezsensowny.
Więc ja z przykrością stwierdzam, ze czas na niego. Skoro nic nie wnosi (a z tym się zgadzam) to nie powinien już długo pożyć. Prawda... miał polisę na życie dość długi okres czasu, ale skoro 4 seria kończy PB to T-Bag wg. mnie też kroczy ku końcowi. Ew. zrobią, że się nawrócił i zostanie księdzem ( ja oczywiście wolałbym, żeby wszystkim uciekł i się nie zmieniał ;) ) Bardzo lubię jego postać, ale na pewno jeszcze ktoś zginie... więc albo on albo... Sucre (chociaż ten niby odszedł ;p).
rafi11a
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 2008-12-10, 16:11


sucre jest postacią pierwszoplanową, więc jeszcze trochę powystąpi, reżyserowie o to się postarają
mariof66
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 2008-12-02, 19:39


Odcinek średni ,ale Lincoln zrobiłby karierę w stomatologii . :lol: T-bag ma jeszcze sporo części ciała do wyrwania. Pożegnanie z Sucre wyglądało mi na ostateczne , ale może wyskoczy jak diabeł z pudełka w jakimś zaskakującym momencie . Mikel i Sara prawie jak w melodramacie .Najbardziej ucieszyła mnie ucieczka Mahoniego. Tylko co on teraz będzie robił ? Nie uwierzę , że może pracować dla Firmy która zabiła mu dziecko . Chyba , że zawiąże jakiś spisek z Majkelem . Ale jak miałby się z nim skontaktować , skoro ten jest pilnie strzezony w siedzibie firmy. Jednak scenarzyści napewno nie dadzą nam się nudzić . Oddanie Linca dla firmy też pewne jest dopóki Majkel jest zakładnikiem . I to często powtarzane zdanie , że nic nie jest tym czym się wydaje być , czy jakoś tak . :?: Ocenka 5 na 10 .
kyko13
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 2008-11-30, 21:06


Mi się wydaje że z tym gościem na koniec to rozmawiała Gretchen, i ona chyba zamiar oddać scylle firmie albo ma układ z braćmi.

[ Dodano: 2008-12-18, 17:26 ]
Radził bym obejrzeć zwiastun odcinka 16 na Youtube.com tam jest coś ciekawego na temat Linca,Gretchen,Selfa i Bagwella
Nataliawlkp
Świeżak
Posty: 4
Rejestracja: 2007-09-28, 18:32


tak jak wielu przedmówców uważam ze odcinek nie trzymał w napieciu--> dał nam troche odetchnąc i nawet dobrze bo po któryms odcinku wiekszosc z nas kipnela by pewnie na zawal z nerwów co bedzie za tydzień... a tak... narazie zmiana wątku i tydzien do namysłu co bedzie dalej :)

osobiscie uwazam ze Słodziutki nie odszedł na zawsze... no bo niby jak po tym wszystkim co przeszli razem z Majkiem mógł odejsc bez porzegannia z samym Majkiem????? to daje na moje d myslenia za cukierek jeszcze wróci

Szkoda ze selfa nie zabili bo mam juz go serdecznie dosc, najpierw dobry, potem zdrajca a teraz niwna sierota...

co do D.B to wątek rewelacja:D zupełnie inny klimacik niz zazwyczaj w PB i dobrze bynajmniej powiało nowością:D
FATIL_pl
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 2007-09-25, 14:11


ludzie precz stąd z tekstami o trailerach!! nie chce wiedzieć co bedzie potem ale to juz!!! wkurzający jestescie
DanLee
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 2008-11-25, 21:29


FATIL_pl pisze:
ludzie precz stąd z tekstami o trailerach!! nie chce wiedzieć co bedzie potem ale to juz!!! wkurzający jestescie
Cóż... nikt Cię nie zmusza. Ktoś tylko zachęcił do ich zobaczenia - nie opisał nic czego się sam dowiedział, więc nie chcesz - nie patrz, a nie robisz "zadymę".
Dobrze, że Self nie zginął jeszcze bo narazie się wszyscy zbiorą a od 18 odcinka zacznie się rzeź pewnie :]
Piotras003
T-Bag
Posty: 951
Rejestracja: 2008-02-13, 13:29


odcinek dobry ,szkoda mi Teodora bo niestety się tym razem pomylił ,i szczerze mówiac to juz mnie zaczyna śmieszyć to co sie dzieje czyli,najpierw wszyscy poluja na firme a teraz okaze sie ze firma jest oki i zaczynaja jej pomagac :-D
Babydoll
Mahone
Posty: 704
Rejestracja: 2008-01-01, 14:49


Piotras003 pisze:
szczerze mówiac to juz mnie zaczyna śmieszyć to co sie dzieje czyli,najpierw wszyscy poluja na firme a teraz okaze sie ze firma jest oki i zaczynaja jej pomagac
No dokładnie, to jest już przegięcie... Cały czas mam wrażenie, że od początku mieli pomył tylko na odcinki do "Selfless", bo teraz to krążą i krążą i już przesadzają z tym mieszaniem wszystkiego :/ Mam nadzieję, że wybrną z twarzą z tego całego zamieszania i zrobią porządne zakończenie sezonu.
Snajper
Świeżak
Posty: 30
Rejestracja: 2008-01-15, 09:16


"Śmierć kliniczna"Michela, choc nie wiadomo własciwie co to było - suchar na maxa, sztuczne podsycanie emocji (nieudane zresztą). Oglądam Prisona tylko dlatego, że nie potrafię skończyć tego tak po prostu, ale z uteskinieniem czekam na koniec serialu.

Coraz bardziej kreskówkowe motywy się pojawiają, serial traci wiarygodność. Wiecie ile Linc musiałby się szarpać, żeby ząb wyrwać? Nie jest tak łatwo chwycić, trzeba jeszcze odpowiednio dźwignię założyć i trochę się nagimnastykować, wyrwanie zęba jednym pociągnięciem jest po prostu niemożliwe. Poza tym, T-Bag by prawdopodonie zemdlał z bólu, a jeżeli nie to mógłby chociaż lepiej zagrać reakcję na wyrwany ząb.

Motywy telenowelowe mocno przytłaczają.
mariof66
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 2008-12-02, 19:39


Niestety, zgadzam się zesnajperem , serial robi się telenowelowy . Ale liczę na solidne zakończenie . Oby nie okazało się tylko , że nowe technologie firmy pochodzą od kosmitów . :-D Wtedy pozostało by tylkl otworzyć sobie żyły. :mrgreen:
Dominik676
John Abruzzi
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-16, 11:36


Wiecie ile Linc musiałby się szarpać, żeby ząb wyrwać? Nie jest tak łatwo chwycić, trzeba jeszcze odpowiednio dźwignię założyć i trochę się nagimnastykować, wyrwanie zęba jednym pociągnięciem jest po prostu niemożliwe. Poza tym, T-Bag by prawdopodobnie zemdlał z bólu, a jeżeli nie to mógłby chociaż lepiej zagrać reakcję na wyrwany ząb.
Ja tam się nie znam, ale oni tam mieli jakiś specjalny przyrząd do wyrywania zębów ;-) , to może jakoś łatwiej się wyrywa, przecież to chyba specjalnie po to było, a co do zemdlenia T-Baga to nie wiem czy by zemdlał. On jest do bólu już przyzwyczajony, przecież miał już rękę odciętą i jakoś przy tym nie zemdlał. Wydaje mi się, że ból po stracie ręki jest trochę gorszy niż po stracie zęba. Ja nie mam zamiaru nikogo krytykować, ale chciałem troszkę to wyjaśnić.
klocek1231
Tweener
Posty: 87
Rejestracja: 2007-09-24, 15:29


Odcinek nudny jak nie wieem..... fajne akcje dzialyt sie tylko poza snem michaela :P
Posty: 79 Strona 2 z 4
Wróć do „Sezon IV”