By Mahonia

Forum graficzne: komentarze, oceny, zlecenia itd.
Posty: 49 Strona 1 z 2
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Kilka moich rysunków. Niestety nie mam skanera więc robiłam zdjęcia aparatem i nie wyglądają dokładnie tak jak w rzeczywistości. niektóre robiłam kilka lat temu:

piesek
Obrazek

z czasów gdy byłam straszną fanką Keanu Reevesa
Obrazek

i taka czacha ;-)
Obrazek

I jak Wam się podoba?
Ostatnio zmieniony 2008-07-22, 23:56 przez Mahonia, łącznie zmieniany 1 raz.
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


o lol
jestem pod wrazeniem ;-)

piesek jest słodki :-D
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


B... pisze:
jestem pod wrazeniem ;-)
Nie tylko ty :)

Ekstra, 3 rysunek jest świetny ;)
Cwaniak
C-Note
Posty: 212
Rejestracja: 2008-05-13, 20:04


nie no masz talent : D bardzo ładne ryskunki,najlepszy 2 i 3 ale 1 tez bardzo fajny : )
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


O jej.. świetne prace - podziwiam.
Masz talent plastyczny, wiesz? ;) Ja bym w życiu nie potrafiłą czegoś takiego narysowac ołówiem.

czekam na więcej ;)
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


Slicznie rysujesz ;) Ja mam parę pracek, ale nie mogę ich wrzucić, bo nie mam aparatu :/
Ale masz za to talent, Martuś ;*
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Mahonia^^ piesek jest słodki :D W postaci bardzo ładnie uchwyciłaś proporcję.
Rysuj, bo widać że masz do tego smykałkę :D Polecam kupić bardziej miękki ołówek ;)
Ale najbardziej podoba mi się czacha xD - głównie ze względu na sposób rysowania^^
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Dziękuję wszystkim za miłe komentarze. Szczerze to nie myślałam, ze będzie się komuś podobać ;-) To wstawię jeszcze coś:

taki wilczek
Obrazek

a to narysowałam wczoraj wieczorem. Przypomina kogoś? :-P
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2008-07-25, 15:52 przez Mahonia, łącznie zmieniany 2 razy.
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


Mi drugi przypomina Alexa :P :D Fajnie wyszedł... Podoba mi sie ;)
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Hehe no jasne, że przypomina ;) a do podglądania i ćwiczenia jak rysować twarze polecę Ci zaraz jedną stronę, mam nadzieję, że Cię nie zniechęcę a zachęcę :D Znalazł sie tam nawet nasz Scofield ;)
A wilczek jest ekstra :D
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Fajne te rysunki, widać że masz do tego rękę ;-) Czacha jest extra^^
Cwaniak
C-Note
Posty: 212
Rejestracja: 2008-05-13, 20:04


mi drugi Oleksego przypomina.....

zarty zartami,ale rysunki naprawde swietne!!!
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2008-07-25, 15:53 przez Mahonia, łącznie zmieniany 1 raz.
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


Fajny kot w butach :) :D Tygrysek też niczego sobie ;)
Ładnie rysujesz ;)
Piotras003
T-Bag
Posty: 951
Rejestracja: 2008-02-13, 13:29


No no Mahonia talencik masz ,swietne rysunki ;-) i czekamy na wiecej.
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


swietnie rysujesz.. kot w butach jak zywy , wogóle wszystkie zwierzaki wyszły bardzo realistycznie
Gratuluje talentu
Ernest
C-Note
Posty: 174
Rejestracja: 2008-05-25, 10:13


No talent to Ty masz i to wielki najbardziej mi się podoba ta czacha...
Cwaniak
C-Note
Posty: 212
Rejestracja: 2008-05-13, 20:04


Kot miażdży :shock: swietne :shock:
Roe
Sara Tancredi
Posty: 130
Rejestracja: 2008-07-14, 15:11


Bardzo ładne rysunki ; )
masz talent, dziewczyno xP
Kot bardzo fajny
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


O mahonia nie chwalilas sie wczesniej ze tak ladnie rysujesz. Bombowe rysunki. Rysuj dalej, czekam na twoje prace :)
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


masz talent a nic nie mówisz. nieładnie :P
pięknie rysujesz.Kot w butach jest przeboski.
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Hehe.... dziękuję Wam za miłe słówka :-D Nie sądziłam, że komuś będą się podobały moje prace... ;-)
Ernest
C-Note
Posty: 174
Rejestracja: 2008-05-25, 10:13


Mahonia pisze:
Hehe.... dziękuję Wam za miłe słówka :-D Nie sądziłam, że komuś będą się podobały moje prace...
No widzisz a jednak się podobają...jak już mówiłem mi czacha przypadła do gustu ale pozostałe dwa też są fajne...
Cwaniak
C-Note
Posty: 212
Rejestracja: 2008-05-13, 20:04


Mahonia pisze:
Hehe.... dziękuję Wam za miłe słówka :-D ... ;-)
nie musisz dziekowac,taka prawda ^^
Mahonia pisze:
Nie sądziłam, że komuś będą się podobały moje prace
jaka skromna :-D
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Już mi się powoli kończą rysunki - chyba będę musiała usiąść i zacząć coś tworzyć ;-) :
Obrazek
A to kilka lat temu narysowałam...
Posty: 49 Strona 1 z 2
Wróć do „Grafika”