Cosik by Aglek

Forum graficzne: komentarze, oceny, zlecenia itd.
Posty: 92 Strona 4 z 4
Cwaniak
C-Note
Posty: 212
Rejestracja: 2008-05-13, 20:04


ja tez lubie :-D

moze nie w Twoich pracach,ale w pracach innych userów,ktorych wymienial nie bede
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Czas odświeżyć temat :P Po długim czasie kiedy miałam zapełnioną pamięć, ze mi sie wylewało i przez to Photoshop się obraził wreszcie znalazłam czas i obiekt który niestety doznał nieziemskich męk... :P
Tak na początek :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
MarQ
Michael Scofield
Posty: 1452
Rejestracja: 2007-09-25, 21:11


oooo hooligans :D chyba sam sobie zrobie cos z tego filmu :D
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


Fajne pracki Aga ;* Świetny jest ten pierwszy ;) Cinka minka :P xD
Piotras003
T-Bag
Posty: 951
Rejestracja: 2008-02-13, 13:29


Fajne pracki Aglek a co do filmu hooligans to tez go lubie ;-)
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Takie z nudów głupotki xD
Wracam do PS'a i tak trudno zaraz się wbić xD Szczególnie jak sie nigdy nie wbiło xD
Na początek Ferb xD

Obrazek
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


E, fajne! Naprawde mi sie podoba, kolorowe i zywe :). Cieszy oko, wiecej zrob takich ;p
czarny_rumak
Sara Tancredi
Posty: 103
Rejestracja: 2007-12-11, 18:32


Heh nie przepadam za samą bajką ale to jest bajeranckie :D W fajnych barwach i w ogóle :)
Cwaniaczek
Tweener
Posty: 85
Rejestracja: 2008-10-05, 15:21


Sama to robiłas? Jeśli tak to kłaniam sie nisko,mistrzostwo
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Cwaniak no co ty?! xD
Nie!! Tylko obcięłam i trochę tło zmienilam xD
Ale muszę wrócić do Ps'a bo to fajne jest :D
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


bajką
A jaka to bajka? xD
Aglek, moge miec prosbe? Czy w wolnej chwili wykonalabys podobnego ava? Potrzebuje na pewne forum, a ten styl tak mi sie podoba ze szok xD. Oczywiscie jesli odmowisz to zrozumiem :)
Cwaniaczek
Tweener
Posty: 85
Rejestracja: 2008-10-05, 15:21


Aglek, moge miec prosbe? Czy w wolnej chwili wykonalabys podobnego ava?
ta wykonałaby....znajdzie w necie i powie ze to jej :roll: to sie plagiat nazywa.... :roll: Ja tez zaraz wrzuce siga z neta, i powiem ze to moj bo dodałem tam ramke 1 px :roll:
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Hola hola Cwaniak!!!!!!

Posądzasz mnie o plagiat??!!
Napisałam, że nie zrobiłam wiele w tej pracy!! Nie mówię, ze jest to w całości moje dzieło!!
Proszę abyś się hamował!!!!
edzik pisze:
A jaka to bajka? xD
Phineas i Ferb :P

Niestety edzik moja praca w tym rysunku była nie wielka...
Nie stworzę dla Ciebie takiej pracy jak chcesz... Na pewno Cwaniak będzie potrafił --'
Chodzi o to, ze ja pozmienialam tylko trochę tło co może zmieniło trochę ogólny wizerunek pracy, ale nie "stworzyłam" tego ;)
Piotras003
T-Bag
Posty: 951
Rejestracja: 2008-02-13, 13:29


Nie no jesli to nie jest skopiowana praca a nie jest to świetnie Ci wyszła ;-) a tak poza tym to wiele osób wycina postacie i wkleja w swoje dzieła no nie ?nikt od podstaw człowieka lub jakiejś postaci przecież nie robi ;-)
Cwaniaczek
Tweener
Posty: 85
Rejestracja: 2008-10-05, 15:21


Aglek pisze:
Hola hola Cwaniak!!!!!!

Posądzasz mnie o plagiat??!!
Napisałam, że nie zrobiłam wiele w tej pracy!! Nie mówię, ze jest to w całości moje dzieło!!
Proszę abyś się hamował!!!!
edzik pisze:
A jaka to bajka? xD
Phineas i Ferb :P

Niestety edzik moja praca w tym rysunku była nie wielka...
Nie stworzę dla Ciebie takiej pracy jak chcesz... Na pewno Cwaniak będzie potrafił --'
Chodzi o to, ze ja pozmienialam tylko trochę tło co może zmieniło trochę ogólny wizerunek pracy, ale nie "stworzyłam" tego ;)
Dobra,zluzuj szelki,ja to poprostu odebrałem jako 'znalazłam w necie,spodobało mi sie,wrzuciłam tu do galerii i mowie ze to moje'...Przepraszam jesli Cię uraziłem,zwracam honor ; )
Na pewno Cwaniak będzie potrafił
nie :oops:
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


No i klops xd. Musze w takim arzie obejsc sie smakiem :)
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Spoko Cwaniaczku :*

Po prostu mam taka manie z ludźmi wmawiającymi mi, ze oszukuję xD Głównie z moim bratem :P

E tam Edzie :P Zjedz pirogi czy coś xD
Posty: 92 Strona 4 z 4
Wróć do „Grafika”