all by Tanira

Zakaz korzystania i rozpowszechniania prac poza forum bez zgody ich autorów!
Posty: 1004 Strona 40 z 41
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Dwa ostatnie zdecydowanie najlepsze. Ładna kolorystyka i te ramki fajnie pasują. W pierwszym tak ładnie to nie wygląda...
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Luthien
Fernando Sucre
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-16, 16:33


Dolny rządek jest świetny!!! Najlepszy - wg mnie - 7 (z córką Gretchen) oraz ostatni - w tej ramce, ale także pozostałe trzy z dolnego (i jeszcze ostatni z górnego).

Do pierwszego wybrałaś fajną scenkę (Bradziu i sekretareczka) ;-)
Drugi (Teddy z Gretchen) mi się w ogóle nie podoba, bo taki wyblakły.
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


Piękne są te avy oO Śliczna kolorystyka w...nie lubie wymieniać, ale w tym przypadku to zrobię ^^...1,5,6,7,8,9.
Nie lubię ramek, ale te w Twoim wykonaniu jakoś mi nie przeszkadzają. Av z Susan wygląda trochę jak tivi ;p
Trzy pozostałe też mi niczym nie podpadły ;p
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


1. Taki sobie kadr wybrałaś.
2. OMG bardziej rażącego się nie dało...
3. Przymulone kolory.
4. No nawet
5. Było by dobrze gdyby nie ten napis na dole.
6. Napis...
7. Kij wie czy mam patrzeć na tą dziewczynkę, kobietę na środku czy Gretchen.
8. Nie wiem po co te napisy było by dobrze bez nich.
9. Kadr słaby i ten napis.
10. Tu jest nie zły napis ale ta czarna ramka nie potrzebna zupełnie.
LJ Burrows
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 2008-10-19, 00:13


Proszę jeśli można o sygnaturkę LJ'a :)
z góry dziękuję ;P
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


Obrazek Obrazek

El Dżej sygny zrobię później. w ramach jakiegoś tam zadośćuczynienia kilka av. ;)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
valentiina
Tweener
Posty: 56
Rejestracja: 2008-10-11, 16:50


Bardzo lubię twoje prace, straszliwie mi się podobają.
I te u góry, też są bardzo fajne.
:-D
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


Bardzo się cieszę, że Ktoś docenił moją pracę. Bunt widzę wkroczył na kolejny poziom ale jak to mówią "Bunt jest językiem niewysłuchanych", więc...

kolejne prace z 1 sezonu

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2008-10-21, 18:00 przez Tanira, łącznie zmieniany 1 raz.
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


Na tym 6 jakie wypięcie ^^
Lubię tą czcionkę z pierwszego i drugiego ava...
Mnie tam pasują, chociaż może ta mgła :lol:
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


Mm, na to czekałam. Trochę wspomnień z pierwszego sezonu, młody Wenciak.
Kolory są rewelacyjne, tak samo jak screeny z ktorych powstał av.
ucząc się 3 godzinę biologi, to istny Balsam dla 'oczu'
Piękne.
valentiina
Tweener
Posty: 56
Rejestracja: 2008-10-11, 16:50


:528:
I tego mi brakowało, pierwszego sezonu.
Ogólnie wszystko bardzo fajnie, na 6 podoba mi się wypięcie Sucre ; )
Więcej takich prac!
Madzialena
Mahone
Posty: 770
Rejestracja: 2008-03-29, 22:40


Mmmm nie ma to jak 1 sezon :)
Prace ładne. podobają mi się kolorki. Ujęcia też niezłe.
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


2 avek mnie oczarował.
Dosłownie, nie moge sie napatrzeć.
Aż nie mogę dobrze słow w zdania ubrac..
Przepięknie Ci to wyszło.
I śliczne zdjecia zapewne zostaly uzyte na te avki
Madzialena
Mahone
Posty: 770
Rejestracja: 2008-03-29, 22:40


Rzeczywiście 2 avatar świetny :) 1 i 3 mi też się bardzo podobają.
Ładna kolorystyka.
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


Ach no śliczne te avatary. Nie chcę nawet mówić, który dla mnie najlepszy, bo chyba wszystkie są tak samo świetne.
Nic dodać nic ująć w nich...
oluch
Świeżak
Posty: 13
Rejestracja: 2008-09-22, 16:26


2 i 3 są świetne! Reszta nie widzi mnie się :)

Przejrzałam sobie Twój temat i o wiele bardziej podobają mnie się sygny niż a avy.
Robisz ciekawe ujęcia, fajnie zestawiasz ze sobą zdjęcia. :-D
Lothos
Świeżak
Posty: 7
Rejestracja: 2008-10-26, 17:14


WoW

w sygnach to na prawde rzadzicie !

sam sobie kilka przekopiowalem .

niestety ja sie na tym nie znam ale oby tak dalej jak Wam idzie :)
Cwaniaczek
Tweener
Posty: 85
Rejestracja: 2008-10-05, 15:21


2 naprawde genialny,chyba Twój najlepszy av.Reszta taka zwykła,nijaka ; p
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Ludzie :shock: przecież ten drugi av daje tak tym czerwonym po oczach że się nie da patrzeć :lol: najlepszy jest pierwszy jednak i ten jest bez rewelacji. Reszta jest słaba, w trzecim ten pasek to taki bez sensu nic nie wnosi a zasłania pół kadru, w czwartym przez ten Drop Shadow efekt wygląda jakbyś pierwszy raz włączyła Photoshopa, w piątym ten sam problem co w czwartym, a w tym ostatnim chyba źle jej włosy wyciełaś.

Słabiutko stać cię na więcej
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


Handcannon pisze:
a w tym ostatnim chyba źle jej włosy wyciełaś.
nic nie wycinałam znawco :lol:
Handcannon pisze:
przecież ten drugi av daje tak tym czerwonym po oczach że się nie da patrzeć
:lol: bo Ty masz ten lepszy monitor to wali :lol:
Handcannon pisze:
w trzecim ten pasek to taki bez sensu nic nie wnosi a zasłania pół kadru
Być może dla Ciebie nie wnosi :lol:
Handcannon pisze:
w czwartym przez ten Drop Shadow efekt wygląda jakbyś pierwszy raz włączyła Photoshopa
Nie ma tam takiego efektu :lol:

Tobie podobac się nie musi. Nie robię tego dla Ciebie. Ważne, że innym się podoba.
Cwaniaczek
Tweener
Posty: 85
Rejestracja: 2008-10-05, 15:21


Teraz zaczną kurka po Handzie jezdzic tak jak kiedys po mnie....Tanira z całym szacunkiem do Ciebie,bo wiesz ze Cie bardzo lubie(; * ) ale HAnd moze pisac co chce...Akurat jemu sie nie podobają,innym sie podobają,bo moze są mniej wymagający niz on...Baw sie kolorami,texturami itp powinno byc lepiej,dla mnie z tych avków jedynie 2 na duzy plus,reszta taka se : ) pzdr dla tego kochanego forum.
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


Ale ale... ja nie piszę, że nie może demonstrować swojego zdania. Może. Nie zabraniam mu komentowania. Jemu się nie podoba? Nie musi. Nie zmuszę go na siłę do wielbienia moich beznadziejnych prac. Hand obraził mnie już nie raz i niech się nikt nie dziwi, że teraz mam do niego taki stosunek jaki mam.
MarQ
Michael Scofield
Posty: 1452
Rejestracja: 2007-09-25, 21:11


2 av wyglada ladnie, jeden z lepszych twych :D
reszta srednia, ale widac ze eksperymentujesz, nie sa ta zwykle zdjecia pomniejszone, niektore eksperymenty wychodza, niektore nie ale nie ma trening czyni mistrza ;)
Posty: 1004 Strona 40 z 41
Wróć do „Grafika”