NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

Avatary

Zakaz korzystania i rozpowszechniania prac poza forum bez zgody ich autorów!
Posty: 1163 Strona 45 z 47
Mia
Fernando Sucre
Posty: 304
Rejestracja: 2008-02-15, 20:13


To byłam ja.Wylogowało mnie :-/
ObrazekObrazek ObrazekObrazek
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


ooo jakie Michaeleki^^ drugi i czwarty przeswietne xD
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Przepiękne są te avki!! Z Mikem... :D łii!!! :D
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


z Michalem świetne. i ten z Darkiem :P:P
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


Michael LEt's dance ...wczoraj własnie ogladałam tego screena ..tez mnie korciło zeby coś z tym zrobić bo fajna poze przybrał :-D

2, 3, 4 poporstu cały Michael :-D
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Świetne te avki 2 mi się najbardziej podoba ;)
Grand
Sara Tancredi
Posty: 148
Rejestracja: 2007-10-02, 07:42


A ocenicie moje avki w skali od 1/10??
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Skoro chcesz ;) ja dałbym 8,5 ^^ podszkolisz troche technike i będzie genialnie :P
Grand
Sara Tancredi
Posty: 148
Rejestracja: 2007-10-02, 07:42


Obrazek

jak zobaczyłem to zdjęcie to nie mogłem się powstrzymać, żeby nic z nim nie zrobić 8-) :roll:
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Uuu... :)
Ale fajne!! Moze jakaś bardziej kaligraficzna czcionka, ale ogólnie spoko... ;p
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Fajny ten avek :P pomysłowy xD
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


Świetny pomysł :P Bardzo fajny Avatar ;]
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


haha Let's dance z Majkiem jest świetny xD
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


jaki dziubek zrobił..spoko avatar :-D
madamebutterfly
Mahone
Posty: 713
Rejestracja: 2008-01-16, 19:13


hih... fajnie zobaczyć takiego zabawnego michaela... :D
bardzo pozytywnie...
Ania1991_ck
Michael Scofield
Posty: 1616
Rejestracja: 2008-01-30, 11:10


Avatar świetny. Nieżle się uśmiałam....rzeczywiście ta minka do tego pasuje.
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Mi też się podoba, jak wszystkie Twoje prace :-D
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Mam małą prośbę.. :D
Mógłby mi ktos zrobić avka z pistoletem i kwiatkiem jak leżą na fotelu. Ostatnia scena 13 odc.
Nie do tego forum... ;p
Tylko musi miec do 16 kb :P
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


a poszukaj wczesniej na stronach bo daje sobie reke uciąć że jest gdzies taki ... bo był robiony zaraz po odcinku
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Ja przypominam sobie... Tylko szukałam tylko jakby nie widziałam... ;p
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


kurcze ..jak ktoś jeszcze przyjdzie to moze bedzie pamietał gdzie wrzucał (znaczy ta odoba co robiła)
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Prosze cie :P oba po ok. 9 kb
ObrazekObrazek
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


oo... dzieki Hand :*
Ania1991_ck
Michael Scofield
Posty: 1616
Rejestracja: 2008-01-30, 11:10


Śliczne Avatarki. Piękne. Jeszcze takie urzekające zdjęcie (mam taka tapetę)
A można by prosić taki sam tylko z moim nickiem. Będę dozgonnie wdzięczna.
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


Proszę ;)

Obrazek
Kod: Zaznacz cały
[IMG]http://img185.imageshack.us/img185/5472/aniacd0.gif[/IMG]
Obrazek
Kod: Zaznacz cały
[IMG]http://img237.imageshack.us/img237/4069/ania2ix7.gif[/IMG]
Posty: 1163 Strona 45 z 47
Wróć do „Grafika”