NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

takie tam by agulec ;)

Zakaz korzystania i rozpowszechniania prac poza forum bez zgody ich autorów!
Posty: 471 Strona 19 z 19
Handcannon
T-Bag
Posty: 988
Rejestracja: 2007-09-18, 18:38


agulec, pozwól, że nie ocenię wszystkich, bo się nie wyśpię :D

z ostatniej 12 najlepsze są: numer 6, fajnie ułożony kadr, kolory miłe dla oka, numer 10 mimo dziwnego spojrzenia Sary, avek prezentuje się ładnie, ma on miłe kolory aż chce się patrzeć i numer 11 tutaj Sara ładnie się prezentuje, więc może dlatego mi się podoba, :P
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Dzięki! :D

Porcja nr 1 z 4x12, nowym sposobem :roll:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


wow!
pierwszy i trzeci są oszałamiające!!! :roll:
w ogole wszystkie z mahonami są swietne, cos kombinujesz z jakims nowym stylem chyba, bo są zupełnie inne niz wczesniejsze, fajne kolory, nie wiem co to za efekty na nich, ale ładnie sie prezentuja...
cos mnie korci zeby cos skrobnąc stąd :-D
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


dokładnie wow :-D
Nowy styl, nowe super pracki ;-)
1, 3, 7, 10, 12, 15 żądzą^^
fajne kolorki i efekty
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Dzięki! :D No nowy styl, kombinuje z teksturkami, jeszcze muszę go trochę dopracować ;)

A tymczasem porcja nr 2 z 4x12:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Najwięcej Mahonów, czyli coś co lubię ;-)
Mam jedynie zastrzeżenia do numerów:
1 - bo wygląda jakby założył Scofieldowską kurteczkę :-P
4 - coś niewyraźnie dziś wygląda^^
7 - taki jakiś eee spleśniały :lol:
A poza tym to super ;-)
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


ej no zaraz porzuce moje przyodzienie^^ i skubne se jakiegos Mahona bo narobiłas smaka...tylko teraz ciezko sie zdecydowac. Ten niebieski jest niezły, podobnie jak Z michaelem w tym samym odcieniu...
aajjjj nooooo :lol:
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Spleśniały Skofild xD Rzeczywiście kolor taki se :576: Tych 1 i 4 w ogóle miałam nie wrzucać, bo nie wyszły, i tak jakoś z rozpędu xD

Dzięki! :D

Jeszcze kilka z różnych sezonów.
Kombinuje i kombinuje :roll:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Kombinuj, bo warto robić zmiany ;-)
1 - taka blada twarz mi nie pasuje^^
2 - ten jest w porządku
3 - nie podoba mi się ten szlaczek w tle i garniak jest... nie wiem jak to nazwać... rozmazany xD
4 - te dwie jasne plamy mi nie pasują
5 - superaśny!
6 - wygląda jakby miał brudną twarz xD
7 - szkoda, że ta twarz jest aż taka jasna
8 - to co w 7

Takie moja zdanie, wiem, że bym pewnie lepiej nie zrobiła, ale taka moja ocena, którą nie musisz się kierować ;-) Ale fajnie, że próbujesz grzebać^^ w nowych stylach :-)
Morgoth
Fernando Sucre
Posty: 389
Rejestracja: 2007-10-08, 22:03


rewelacyjne prace ! wszystkie z tych trzech ostatnich porcji^^od a do z :D cudeńka
najbardziej mi się podoba ten niebieski Scofield z drugiej dostawy^^ zastosowałaś w nim świetne kolory, ujęcie też jest cudne... nic dodać nic ująć :D
Myślałem że nie będę zmieniał swojego wyglądu, ale ta praca mnie do tego zmusza ;)
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Dzięki! Wasze komentarze się przydają :D Chyba xD

4x13, paka numer 1^^

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Alexxa
Mahone
Posty: 682
Rejestracja: 2007-12-01, 22:29


Mówię od razu, że z grafiki jestem kompletnie zielona więc jakichś tam szczegółów komentować nie będę. Powiem tylko tyle, że większość tych prac jest tak mila dla oka, że ciężko zdecydować się na jeden avatarek. Zmieniłaś styl pisałaś- i chyba ta zmiana wyszła na jeszcze lepsze niż to co poprzednio było :-) .
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


mialam wlasnie sobie wstawic avek inny, ale widze ze Alexxa byla pierwsza xD
cóz...wezme se jakis inny, ale znów musze przebrnąc przez tą zagmatwana procedurę decyzyjna :lol:
te ostatnie ( własciwie wszystkie z ost. dostawy) maja bardzo fajna tonacje kolorystyczną, przyjemną dla oka...ale te garnitury z 2 sezonu kusza, oj kusza :-P

edit:
własnie spostrzegłam ze Mahon na pierwszym avie z ostatniej dostawy jest dziwnie podobny do Bena z Lostów :lol: :roll: :lol: no kurde xD

[ Dodano: 2008-12-04, 16:54 ]
jeszcze jeden edit^^:
nie podoba mi sie tylko jeden jedyny -2 w 2 rzedzie, bo jakis taki nijaki,
reszta szczerze bez zarzutu jak na moje oko specjalisty :-D
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Dzięki! :604:
B... pisze:
te garnitury z 2 sezonu kusza, oj kusza
...będzie ich więcej :D

4x13 paka numer 2^^

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Oh, agulec mordujesz nas tymi Mahonami^^
Kurcze, jak tak dalej pójdzie to będę zmuszona pod wpływem emocji zmienić mojego palacza xDD
Nie chce mi sie rozpisywać, więc wymienię tylko te, które są moim zdaniem najlepsze ;-)
Z poprzedniej paki:
1, 5, 6, 9
Z tej paki:
Wszystkie super :-D Ale najlepszy to chyba Sucre :-)
Luthien
Fernando Sucre
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-16, 16:33


Mahonia pisze:
Ale najlepszy to chyba Sucre :-)
Zgadzam się i dlatego go sobie ukradnę ;-)
A drugi najlepszy to przedostatni Alex - cudo!
Mahonek
Świeżak
Posty: 4
Rejestracja: 2008-10-09, 14:33


A jak by tak avki świąteczne zrobic? :-D
Mevader
Świeżak
Posty: 37
Rejestracja: 2008-11-26, 17:24


agulec jesli moge to ustawiam sobie avka z sucre 'nr 1 z 4x12' 10 avek :)
skotar
Tweener
Posty: 95
Rejestracja: 2008-09-02, 15:43


agulec pisze:
dzięki za komentarzyska :D
Obrazek
kradne sobie go w profil :)
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


skotar pisze:
kradne sobie go w profil
Ależ proszę. :D
Że też odkopałeś ten od dawna nieużywany temat :576:

edit:
Garstka takich świetlistych avów z Mahonem (..i jeden z T-Bagiem :D ) ;)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


pierwszy z dolnego rzedu! o.O
jak juz sie wezme za te odcinki nowe i mi wróci wena na Alexa < co sie zapewne zdarzy > to sobie go wstawie w profil, a w tymze momencie go sobie zaklepuje, jakby komus przyszły do głowy podobne niecne mysli ;p

ładnie, błekitnie, swietliscie...^^

wzielabys cos 'wyswietliła' z Pattinsonem w jakiejs wolnej chwili :->
Posty: 471 Strona 19 z 19
Wróć do „Grafika”