NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

CSI: Miami, NY, Las Vegas

Nie samym "Prison Break" człowiek żyje: "Lost: Zagubieni", "24 godziny", "Z archiwum X" i inne seriale.
Posty: 955 Strona 1 z 39
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


ktoś ogląda? xD uwielbiam dyskutować o tym serialu ^^
KhAn
John Abruzzi
Posty: 648
Rejestracja: 2007-08-21, 09:42


Ja swego czasu oglądałęm ale tylko zagadki miami bo te mi się najbardziej podobały :) a raz oglądłem tylko zagadki NY i wsumie to tyle :P
Ostatnio zmieniony 2007-12-05, 16:13 przez KhAn, łącznie zmieniany 1 raz.
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


ja poprostu uwielbiam NY ^^ kocham wszystkie serie ale NY są moją ulubioną ^^ w Miami tak troche opornie to wszystko idzie...
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


aa nio fajny fajny , ja wogóle lubie takie tajemnicze seriale i kryminalne ....ojjj a NY kocham ... MIami tez było fajne :-P
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


ojjj w NY jest Danny ^^ :mrgreen:
MarQ
Michael Scofield
Posty: 1452
Rejestracja: 2007-09-25, 21:11


mi sie to podoba ale fanem nie jestem :D jak leci to obejrze ;)
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


ooooooj NY i Danny rządzą ^^ jak zauważyłam, że jest tam jakiś wątek romantyczny to jestem jego fankę ^^.
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


a jest jest ^^ Danny i Linsday czy jak to sie tam pisze ^^
MarQ
Michael Scofield
Posty: 1452
Rejestracja: 2007-09-25, 21:11


chyba lindslay ;)
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


mniejsza o to :P ważne ze serial jest swietny ^^
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


Tanira pisze:
mniejsza o to ważne ze serial jest swietny
ja zawsze lubie przewidywac... kto zabił i jakimś cudem w większości przypadków trafiam... moze w poprzednim wcieleniu byłam detektywem :064:
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


a ja sobie właśnie dzis książke kupiłam xD CSI: NY śmierć przychodzi zima xD
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


jest taka :?: pierwsze słysze... w Empiku kupiłas czy gdzie....?
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


w empiku kosztuje 27 złotych ^^
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


hymm..chyba rozważ kupno.... jak przeczytasz to powiedz czy polecasz czy może nie za bardzo :-P
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


ok xD cos czuje ze jak dzis usiade to jutro juz zdam relacje ^^
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


oks czekam z niecierpliwościa...
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


a więc powiem tak ^^ doczytałam do połowy ale wciaga tak, że dzis dokanczam ^^
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


ojj to musze się teleportowac chyba do ksiegarni w celu zakupienia owej książki :-D
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


Mac Taylor jest boski ^^
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


Ja tam wole Danyy'ego xD tacy rozkoszni są z Montaną ^^
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


ale taylor tez jest ciacho ^^ i ten Flack tez xD
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


Flak to ten murzyn?
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


nie to ten detektyw xD taki wysoki szczuply xD
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


eee...to nie wiem...jak się gapię na kogo innego ^^
Ale wyhaczę go następnym razem ^^
Posty: 955 Strona 1 z 39
Wróć do „SERIALE”