NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

Co teraz robisz??

Chwila relaksu: gry i zabawy forumowe. Posty pisane w tym dziale nie są liczone.
Posty: 574 Strona 18 z 23
javelin
Tweener
Posty: 63
Rejestracja: 2007-11-29, 12:12


Xaneta pisze:
B... pisze:
a Myslowitz graja na juwenaliach, hura hura hura \o/
u nas na Korto graja... normalnie oooooooooochhhhhhhhhhhhh! ^______________^
Niech nikt nie wymawia przy mnie słowa kortowiada... Bo z jej powodu będę miał duuuuuuuużo pracy, nie wiem jak to przeżyję... :)
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


a co bedziesz w związku z tym tam porabiał? :-D

Zycie jest niesprawiedliwe.
Nie pamiętam żadnej actio, zadnego pojęcia po łacinie...nic :shock:
Z tego wszystkiego właczą sobie jakis film za chwilę...skoro i tak będę musiała siedziec nad tym g*wnem do rana :573:
javelin
Tweener
Posty: 63
Rejestracja: 2007-11-29, 12:12


Pracuję w ochronie i na 99% będę wtedy siedział w Raście w Kortowie, więc przeeeerąbane :) Chyba że zdążę do tego czasu zrobić kurs na ochronę imprez masowych, to będę się kręcił gdzieś po terenie, czyli mniej przerąbane. Ale wątpię zeby tak było :( Ech, dopiero w czerwcu mam egzaminy na licencję, czyli już po ptakach... :(


A co teraz porabiam? Wróciłem niedawno z jednej pracy, na 7 rano idę do drugiej... Nie chce mi się :P
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


Z lekka zaczynam myśleć o fecie z okazji końca egzaminów :D
A tak poza tym to czekam na Łukasza, aby go przeprosic za to, że nie miałam racji :roll: Oczywiście on musiał mnie wczoraj na ziemie postawić, bo dramatyzowałam z powodu źle rozwiązanego zadania z matmy :roll: A zreszta za dobre obliczenia, ale za błedna odpowiedz jakies punkty sie należa ;)
Chyba pójde sobie poczytac --' Od dwoch lat nie mialam pożadnej książki w ręce oprócz lektur szkolnych czy podręczników z biologii i chemii --' W końcu wrzucę na luz :))
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Pam pisze:
W końcu wrzucę na luz :))
I tak trzymać! :D

Wcinam pierożki i chyba zaraz wezmę się za sprzątanie, coby oczyścić trochę atmosferę xD
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


agulec pisze:
Wcinam pierożki
Pierożki \o/

sciagnęłam film. Pisało '21'...nie wiem dlaczego nie sprawdziłam dokładnie i od razu załozyłam, ze to '21 gramów' :lol:
To nie było jednak '21 gramow', tylko cos sredniego o jakis studentach rolujących z nauczycielem krupiera w oczko. Srednie dosc, wiec zrobiłam sobie przerwe i serfuje :lol: w necie.
I chipsy jem grubokrojone, chyba bekonwe...ciezko stwierdzic^^
I piwko jest i współlokatorki nie ma, i fajno ogólnie :->
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


W tej chwili próbuję znosić koński śmiech mojej ciotki ;/
A tak to chyba wysłucham dzisiaj całego albumu Armina van Buurena lub ATB --'
Ssijce
Świeżak
Posty: 3
Rejestracja: 2008-09-27, 22:43


W tym momencie jaram bucha, ale planuje jeszcze zjeść tłoka XD :idea:
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


rozgryzam aresa
Linc
Świeżak
Posty: 47
Rejestracja: 2008-02-09, 13:45


Pije Nestea!! . Pyyycha .
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Zabieram się do przetrzepania łóżka --'
Nowa zasada obowiązująca w domu - żadnych kwiatów 'z pola'.
Znajdę tego skurczybyka, co mnie uchlał w nocy i :502:
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


agulec pisze:
co mnie uchlał w nocy
hahaha xD

a ja siedze z recznikiem na głowie, zaraz wybieram się do szkoły i tak strasznie nie chce mi się isć w tym deszczu :shock:
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


niunia pisze:
i tak strasznie nie chce mi się isć w tym deszczu
Dlatego ja se właśnie nie poszłam. <haha>
Ale no, coś za coś - nie czas na bimbanie, czas wziąć się do roboty. :573:
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


srukam ze zlosci palcami w blat biurka
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


mecz sie skonczył... ( :lol: ) trzeba pocisnac z konsta do 3...no moze do 2:30, bo jeszcze prysznic... to zejdzie....^^
za oknem słysze jakies spiewy i fajerwerki i zastanawiam sie skad pochodza, skoro meliny juwenaliowe AGHowców tak daleko :lol:

btw.:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCELONA !!!

a jutro pobudka o 6 \o/

:573:
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Oglądam film i ściągam Herosów
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


robie se przerwę ;]

i się facebook'uje :lol:

"jakim typem alkoholika jesteś?"
wynik: imprezowicz biesiadnik
' Zabawa jest u ciebie na pierwszym miejscu. Pijesz zwlaszcza w weekendy, glównie na domowkach. Alkohol jest dla ciebie srodkiem sluzacym rozluznieniu atmosfery, ale nie stronisz od niego. Picie sprawia ci przyjemnosc, relaks i wzmacnia kontakty z innymi biesiadnikami. Jestes rubaszny, lubisz oblesne dowcipy. Lubisz, jak z glosnikow wydobywa sie dobra muzyka. Kochasz wino, kobiety i ?piew. Zawsze po wychlaniu zwieksza ci sie libido i podrywasz wszystkie laski wokól siebie. Kochasz dobra zabawe, na imprezie potrafisz wychlac morze wódy. Lubisz obracac sie w wesolym towarzystwie, glównie osób, które juz znasz. Jak ktos cie wk*rwi, to potrafisz mu przypier..."

xDDD
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


No B... nie znałam Cię z tej strony xd. Z jednej strony Henry i Patison a z drugiej kochasz kobiety...no no xD

Sciągam piosenki i przeklinam wszystkie strony, na których trzeba się logować, aby zobaczyć link :evil:
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


zaraz chyba zginę pod wielką stertą chusteczek.. nienawidzę mięć kataru. :573:
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Wypakowywuje pliki, czekam az mi sie skonczy limit na rapidzie i ide ciac trawe xD
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


umieram?

:-|
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


ściagam intensywnie wszystko co popadnie xD
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


co tak sciagasz?
jakis film moze bys poleciła, co? :->

jem snikersa i sie zastanawiam czy jeszcze cos dzis porobic czy załozyc optymistycznie, ze jutro wstane wczesniej, spręzę się i się wyrobię :573:
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


chcialbym napsac cos senksownego ale cchyba padam na twarz : O
18naskta bardzo udanaaa 8-)
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


co tak sciagasz?
jakis film moze bys poleciła, co?
Obecnie ściągam jakiś polski film z koniem w tytule (mamusia sobie zażyczyła)
Polecam Ci film In Brugia...prawdopodobnie już widziałaś. I fabuła fajna i jest na co popatrzeć :P

Instaluje nero
Posty: 574 Strona 18 z 23
Wróć do „Chillout”