NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

Co teraz robisz??

Chwila relaksu: gry i zabawy forumowe. Posty pisane w tym dziale nie są liczone.
Posty: 574 Strona 17 z 23
Madzialena
Mahone
Posty: 770
Rejestracja: 2008-03-29, 22:40


Historia......
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


czytam gazetę
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


zdycham sobie :573:
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


migam się od odkurzania
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


edzik pisze:
migam się od odkurzania
haha ja też :576:
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


Kurde no. Nienawidzę swiąt. Od wczoraj mam malego, wrednego i rozkapryszonego trolla w domu- siostrzenca, który jutro ma chrzciny i zeby się tam nie pałętał miedzy nogami to pałęta się u mnie w domu...
dramat /o\
Nienawidzę swiąt. Nienawidzę małych dzieci, a przynajmniej takich, ktore się drą w niebogłosy zamiast powiedziec o co im chodzi :roll:
Perspektywa jutrzejszej mszy 1,5 h +dodatkowo z 12 chrztami ( ten który mnie interesuje jest 8 w kolejce :lol: ) jakos nie napawa mnie radościa...

Dzieki Bogu, ze ten okołoswiateczny zapierdziel dobiegł juz prawie konca.... :573:
Za chwilę idę sobie kulturalnie spozywac alkohol pierwszy raz w tym roku na moim wiosennym 'bruczku' \o/


ale jutro będzie cięzkooo... :lol:
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


B...ty alkoholiku! xD

No nudzę się jak choler*...zajeli mi laptopa i nie ma gdzie filmow ogladac...Jedynym wyjsciem na poprawe nastroju jest obejrzenie FF :D
javelin
Tweener
Posty: 63
Rejestracja: 2007-11-29, 12:12


Nooo, to widze że nie jestem sam :D Też nienawidze świąt, sprzątania przed świętami i ogólnie całego tego cyrku. Na szczęście udało mi się uciec od stołu po niecałych 10 minutach spożywania śniadania :P

Teraz też kulturalnie spożywam zimniutkie piwko w ten ciepły słoneczny dzień. Szkoda że nie ma z kim w plener pójść - wszyscy gdzieś z rodzinkami...
damian1
Tweener
Posty: 91
Rejestracja: 2008-05-19, 21:02


oglądam tv :D
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


Skonczyłam pic po pólnocy. Wróciłam o 4, bo wczesniej sie nie dało :roll:
Msza mi sie zaczynała o 9. Podobno mnie budzili juz o 7...nie wiem...nie pamiętam...wstałam o 8:30. Tak sie spieszyłam, ze zdążyłam rozwalić piekne czarne rajstopy za 34 zł!!!111 xD i musiałam zalozyc brązowe,czyli takie, ktorych nienawidze z całego serca.
Msza zleciała szybko, aczkolwiek bolesnie i duszno, bo koscioł przezywał oblęzenie gorliwych katolików. Potem szybko zbiorowy chrzest z 12 małymi trollami, z których połowa darła sie tak jakby ich ze skóry obdzierano.
Potem z 6 h za stołem, przez które z 10 razy musiałam powtorzyc każdemu, że kotlet i nadziewane jajko z majonezem kiedys zyło lub zyc mogło i dlatego go nie jem i jsc nie bede.
Następnie najdłuzsza podróz mojego zycia samochodem w 8-cm obcasach, w których nie czułam hamulca za bardzo : <
Na szczescie ten dzien pełen wrażen i przygód dobiega konca... :-)
Teraz sobie siedzę, sączę połsłodkie wino o dziwnym smaku, pisze sobie tutaj na klawiaturze i czekam na filma.
Nie lubie swiat.
javelin
Tweener
Posty: 63
Rejestracja: 2007-11-29, 12:12


Święta są do baaaani, ale gratuluję ze żyjesz, ja bym sobie już dawno podciął żyły (jak ja nie lubię 8cm obcasów ;) )...

Zabawne, bo też mam półsłodkie winko w szafce pod biurkiem - miałem ostatnio wypić z dziewczyną ale jakoś nasz związek nie dotrwał tego momentu :) Ale chyba zostawię je na później i zadowolę się Żubrem :)

Tak więc w tej chwili piję piwko, słucham muzyki i... przerabiam sobie bluzę od munduru :) Nie ma to jak igła i nitka po pijaku... O przepraszam - w stanie wskazującym :)
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


boje sie boje sie
:shock: :shock: :shock: :shock: pierwsze spotkanie z "tesciami''

jak dobrze, ze juz prawie po swietach
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


niunia pisze:
:shock: :shock: :shock: :shock: pierwsze spotkanie z "tesciami''
huhuhu :mrgreen:

milo dzis.
nie ma to jak pakowac sie po pijaku \o.
musz wracac czym predzej do tego krk bo wpadne w nalog jakis :lol:

ale gdzie ja dzis nie bylam /o\
xd
damian1
Tweener
Posty: 91
Rejestracja: 2008-05-19, 21:02


nudze sie :D
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


wspomnien dziecinstwa czar xD

http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=pu3L1JrGT9U

ale to tak w międzyczasie^^ bo ogolnie cisnę proces z rzymu ostro :lol:
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Ja sobie pomarudzę ...jak mi się nic nie chceeee..!
A to wszystko przez święta, dobrze że już się skończyły...
Z drugiej strony przynajmniej było trochę wolnego, ale za mało. :608: I wcale nie chce mi się jeszcze wracać do pracy i szkoły, a tymczasem już zostałam zawalona robotą :roll: I boli mnie głowa..
Ależ bezsensu się dzisiaj czuję. I to nic, że to nie ten temat... --'


:573: :573: :573:
Ania1991_ck
Michael Scofield
Posty: 1616
Rejestracja: 2008-01-30, 11:10


Zgrywam zdjecia z aparatu. :mrgreen:
Dokładniej to sesja typu "dziecko i dzewa, duzo drzew" :lol:
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


bolą mnie oczy... A tak to patrzę na moją klasę w sali multimedialnej.. :P
Planuję pidżama party :P
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


Szykuje sie na urodzinki ;)
javelin
Tweener
Posty: 63
Rejestracja: 2007-11-29, 12:12


Leżę w łóżku, popijam piwko, akurat zrobiłem malutką przerwę między odcinkami House'a... Boże, dlaczego dopiero kilka dni temu kupiłem bezprzewodową klawiaturę i mysz? Przecież to cudowny wynalazek :D
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


słucham myslovitz któryś dzień z rzędu i znów nie robie nic.
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


a Myslowitz graja na juwenaliach, hura hura hura \o/

miałam wyłaczyc kompa o 21 i wrócic do ochrony prawa własnosci, ale sie kurcze przedłuzyło i znowu musze chyba czekac do pełnej godziny :roll:
Chyba nie ide dzis spac. Rozważam to jeszcze, ale chyba jednak nie ide.
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


B... pisze:
a Myslowitz graja na juwenaliach, hura hura hura \o/
u nas na Korto graja... normalnie oooooooooochhhhhhhhhhhhh! ^______________^
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


Kaszle, pije, zdycham --'
B...
Michael Scofield
Posty: 3654
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


Kupiłam kawe. Pije własnie taka pyszna... bo nawet z mlekiem < a nie zabielaczem :lol: >
i robie sobie przerwe xD

i w ogole jestem w szoku, bo moja współkatorka pierwszy raz od grudnia sprzata :shock: Szkoda, ze tylko dlatego, ze sie spodziewa goscia wieczorem... :573:
byle do czerwca, byle do czerwca!!!
Posty: 574 Strona 17 z 23
Wróć do „Chillout”