NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

4000 powodów przez które kolejne piwa są wręcz konieczne^^

Chwila relaksu: gry i zabawy forumowe. Posty pisane w tym dziale nie są liczone.
Posty: 350 Strona 9 z 14
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


876. Za Pam :* :*
877. za "Dziadek otwiera dżem a dżem na to DŻEM DOBRY!!" xD
Madzialena
Mahone
Posty: 770
Rejestracja: 2008-03-29, 22:40


878. Za tela o 1 w nocy :D Ja mam głos jak dziecior przecież :P
879. Za wszystkich ludzi z forum a szczególnie: Mahonię, Pam, Xanetę, Edzika, B...., Marqa
880. Za dzisiejszy mecz :D Płaza do boju :D
881. Za imprezkę dzisiejszą.
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


882. za słoneczko
883. za ostatni dzien wakacji
884. za głupie teksty
885. za Pocztę Polską ( czemu? )
886. za wygode
887. za nocne wygłupy
888. za ciepła kołderkę
889. za totalną olewkę i zupełne nieprzygotowanie
890. za śpiewanie w miejscach publicznych ( " a co mnie obchodzi co mysla inni :-P " )
891. za grzyby ( uwielbiam zbierać ,gorzej z ich jedzeniem :-D )
892. za Danio
893. i Małego głoda ^^
894. za moje uzaleznienie od neta
895. za denne filmy w kinach
896. za " przewracanie oczami"
897. za codzienne trudy zycia
898. za filmiki na YT
899. ostatni dzien przed premiera PB4 ( ahh te emocje :-D )
900. za to że jeszcze tylko pare dni męki i wkońcu wypoczne
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


901. Za sen
902. za bolącą głowę
903. za jutrzejszą premierę
904. za nowy rok szkolny
905. Za to, ze mi smutno troszku...
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


906. Za to, że jest źle.
907. Za to, że nie będzie dobrze.
908. Za to, że nie mam siły.
909. Za to, że najchętniej też bym się z dachu sturlała, phi.
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


910. za "Reggae na lodzie" :lol:
911. za słonce które staram sie "złapać" na balkonie xD
912. bo tak dziwnie jakos dzis^^
Madzialena
Mahone
Posty: 770
Rejestracja: 2008-03-29, 22:40


913. Za ten pieprz*** rok szkolny :/
914. Za doła....
915. Za wczorajszą imprezę :D "Jadzia idź zatańcz z Zosią" :D :D :D
916. Za wypad na boisko. Będę tęsknić dziewoje moje :(
917. Za te wakacje, bo były bardzo udane.
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


918. Za dzisiejszy dzień ;*
919. Za was wszystkich ;***
920. Za dziwne fotki itd. xD
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


921. za ten ostatni dzień...
922. za to ze jutro Koncert Feela :D
923. za to ze jeszcze jakieś inne coś grają.
924. za następne wakacje
925. za tą gupią szkołę
926. za codzienne wyjeżdżanie
927. za wczorajsze wyjście w tą zimnice
928. za 'A on nie wie że ze mną chodzi' xD
929. za Króla Lwa! xD
930. i Hakuna Matata.
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


931. Za ten rok szkolny.. bo bedzie w **uj ciezko.
932.Za to, że jak mnie Marek nie obudzi to nie wstane
934. Za to, że zasypiam juz na stojąco
935 Za to, ze nawet jeszcze nie mam zeszytów i ksiazek
936 Za mój plan, dzieki ktoremu na wiekszosc nie bede miala czasu
937 Za wakacje 2oo8, bo jednym slowem były zaaaajebistyczne.
938. Za tych, ktorzy tu byli.. nie zapomnieli o forum. Bo wspolnie jest lepiej czekać :)
939. Za to, że kocham was.
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


940. za to że nie będę w stanie się obudzić do szkoły jutro
941. za moją nowa klasę
942. za moje stare klasy
943. za 4 serię PB
944. za te wakacje
945. za to, żeby mnie przestało boleć :roll:
946. za przebudzenie kanarów :mrgreen:
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


947. za Mahonie, zeby przestało ja bolec^^
948. za Pam, zeby jej się plan zmienił :lol:
949. za Xanete zeby rozgromiła tam te wszystkie Efronki i nie zajadała stresów xD
950. za Niunie, zeby znalazła dla nasz czas :-D
951. za Mareczka, zeby wstał jutro jak najwczesniej, bo od 5 mój transfer schodzi o 0,00000000000000000000000000000001 kb/s
952. za ludzi o fajnych nickach :lol:
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


953. za B... która wszystkich pociesza :-) ;*
954. za ładną pogodę
niunia
Michael Scofield
Posty: 1458
Rejestracja: 2007-10-21, 16:32


B.. pisze:
950. za Niunie, zeby znalazła dla nasz czas :-D
to z pewnością kochanie :*

955. Za Marka żeby mnie dobudził xD :*
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


956. Za to, że zaraz padnę ^^
957. Za to, że mnie głowa boooliiii...
958. Za odliczanie na amerykańskich forach xD
959. Za to, że te dziody zaraz będą wszystko wiedzieć --'
960. Za to, że mam nadz., że później wejdą podzielić się emocjami nehehe.
961. Za to, że oglądam program o Borowskim --'
Madzialena
Mahone
Posty: 770
Rejestracja: 2008-03-29, 22:40


962. Za Łabuzkę :D
963. Za, to że siedzimy w szkolnej bibliotece :D
964. Za lachen w szkole :D
965. Za palenie sziszy :D
966. Za to, że ta 3 klasa jakaś dziwna jest....
967. Za weekend i 4 sezon :D
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


B... pisze:
za Pam, zeby jej się plan zmienił :lol:
A to se poczekam jeszcze trzy tygodnie ^^

968. Za ten seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenny dzień --'
969. Za panią Kadow -- Oby tak nie zanudzała jak dzisiaj xD
970. Za pana Romana xD
971. Za rysunek na plastyke :D
972. Za Mahonie ;*
973. Za Nera, który się nie odzywa... Osz ty xD
974. Za pozostałe babole :P
975. Za pozostałych chłopaków ^^
976. Za Ewele, która znowu smuta ;*
977. Za bossssską klasę :P Od razu lepij --
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


978. za nic innego jak moj MEGA szybki net!!! :evil:
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


979. Bo ja już chcę do swojego akademika, do swojego pokoiku, choćby nie wiem jak był mały!
980. Bo jak wyjadę, to sama będę sobie robić obiady, bez łaski kurv@.
981. Za to, że mnie wkurzają od samego przebudzenia.
982. Za to, że mnie oczy bolą od tych zasranych okularów.
983. Za to, że to, to ich nie obchodzi jakoś.
984. Za to, że teraz to już jestem wściekła, i to też jakoś nikogo nie obchodzi kurrrrrr>.<
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


985. Za cholerną przesiadkę pierwszego dnia na hiście ^^
986. Za świetny dzionek ^^
987. Za was wszystkich ;*
988. Za wolną chatę xD
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


989. za moje zajebiaszcze dzwonki w szkole :mrgreen:
990. za tą lekcję w piwnicy
991. za tego małego, łysego w czarnym, którego nie chcę :-P
992. za "Gdzie mamy?" od 4 osób
993. za Johnny'ego który nas śmieszył małym państewkiem
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


994. Za mój dobry humor xD
995. Za BDJQP xDDDDDDDDDDDDDD
996. Za sr**acego kotka na kibelku xD
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


B... pisze:
949. za Xanete zeby rozgromiła tam te wszystkie Efronki i nie zajadała stresów xD
haha xD
997. Za imoł boji.
Pam
T-Bag
Posty: 913
Rejestracja: 2008-03-03, 09:35


998. Za Nera :P Ta cisza mnie dobija :D
999. Za kanapeczki i obiadek ^^
1000. Za tego tysiaca xD
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


1001. za moja głowe....
1002. za odcinki które sciagnełąm a nawet nie mam ochoty ich urachamiac
1003. za przedpołudnie, bo miło było znów zobaczyc te wszystkie licealne ryjki ;*
Posty: 350 Strona 9 z 14
Wróć do „Chillout”