NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

Ot, temat o wzdychaniu ^^

Chwila relaksu: gry i zabawy forumowe. Posty pisane w tym dziale nie są liczone.
Posty: 1797 Strona 70 z 72
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Weź... straszne

Mam plakat, mam, mam! Wisi już sobie elegancko xD.

Wgl moja mama, która powiedziała, że Bąku jest niewyględny, stwierdziła, ze Alex jest ładny :P

[ Dodano: 2010-02-19, 19:44 ]
Obrazek Bo przecież jest ^^
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


wyglada tu akurat jakby chcial a nie mogl ale ok :D
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


pff... To specjalnie dla Ciebie: Obrazek

*____*
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


nie widać ale wiem jakie zdjecie :D :D


ed. juz widac
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Mmm, boski xD
To jest pierwszy wyględny muzyk^^
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


ja pierdziu.
jaki on wątły ;f
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


To jest pierwszy wyględny muzyk^^
jest ich wiecej, ale Ty twierdzisz ze nie :D
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


jest ich wiecej, ale Ty twierdzisz ze nie
No wybacz, ale nie potrafię dostrzec nic ujmującego w Slashu czy w tym drugim...

Ogladałam "Oko" i uwagę mą przykuł pewien lekarz, ale pozwolę sobie nie wstawiać jego zdjęcia, gdyż nienajgorzej wygladał jedynie w filmie i nie dam Wam satysfakcji, płynacej z mozliwości zjechania jego wygladu i mojego gustu :][/quote]
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


ktory lekarz? ogladałam ten film daaawno temu ale nie kojarze nikogo.
wstaw zdjecie, chociazby z filmu.
i tak gorzej niż z tym wątłym chłopaczkiem być nie może...
chyba 8]

[ Dodano: 2010-02-20, 16:02 ]
o jakich muzykach piszecie ? Uprzejmie proszę o porzucenie tego hermetyzmu i wstawienie zdjęc cobym mogła opinię wystawić ;]
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


o jakich muzykach piszecie ? Uprzejmie proszę o porzucenie tego hermetyzmu i wstawienie zdjęc cobym mogła opinię wystawić ;]
ona o tym swoim, a ja o panu o niegdyś cudownie odstajacych kościach policzkowych i o drugim w najcudowniejszych spodniach skórzanych ever.

1.
Obrazek Obrazek

2.
Obrazek Obrazek
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


zdjęcia tego drugiego niewiele mi mówią o jego walorach, gdyż jest tak przyodziany, ze nic nie widzę ;p włosy ma tragiczne, ale chociaż sylwetkę niezła.
a ten pierwszy ma rzeczywiscie ładne kosci policzkowe, wyraziste rysy twarzy *__*, a to po włosach i gdzieś pomiędzy ładną sylwetką i osobistym urokiem najważniejszy element męskich istot :->
chociaż jego włosy mi się nie podobają. Lubię facetów z dłuższymi ale taki trochę dłuższymi, a jak aż takimi długimi to chyba jednak związanymi.

btw. mam tu sobie na piętrze takiego jednego, kruczo czarne włosy, zawsze związane, okularki takie fajne, buzka w sumie urocza i jeszcze jaki kulturalny *__*
Rocznik '85 *__* i studiuje to co ja *__*

a wracajac do tych wyżej to i tak lepsi niż wątłe chuchro edziora z tymi obleśnymi baczkami 8]
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


B... pisze:
włosy ma tragiczne, ale chociaż sylwetkę niezła.
sylwetke zaprezentuje wiec, :P moim zdaniem ma genialne włosy, prawie zawsze mu twarzy nie widać przez nie :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a ten pierwszy ma rzeczywiscie ładne kosci policzkowe, wyraziste rysy twarzy *__*,
jak widzę to :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=NhtDte-LqTw to leżę na ziemi *.*

Szukam gdzieś w pobliżu kogoś na ich wzór i nie ma :( bu.
B... pisze:
btw. mam tu sobie na piętrze takiego jednego, kruczo czarne włosy, zawsze związane, okularki takie fajne, buzka w sumie urocza i jeszcze jaki kulturalny *__*
Rocznik '85 *__* i studiuje to co ja *__*
a mhhhhrrrrrr. nie dość że nie taki stary to jeszcze zapowiadający się fajnie :D ale dla mnie wszyscy są za starzy i tak xD
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


te kręcone włoski są fajne, ale nie za specjalnie męskie ;f
ale brzydki nie jest.
Xaneta pisze:
jak widzę to :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=NhtDte-LqTw to leżę na ziemi *.*
nie wiem dlaczego nigdy nie zainteresowałam się jak ci kolesie wyglądają o.O
Xaneta pisze:
a mhhhhrrrrrr. nie dość że nie taki stary to jeszcze zapowiadający się fajnie :D ale dla mnie wszyscy są za starzy i tak xD
chyba ta jego kultura osobista, ktorą tak czaruje zawsze, gdy się na niego natknę jest właśnie wynikiem jego wieku. Niby nie jest dużo starszy, ale różnice są widoczne. Ehhh kiedy te młodsze szczyle wejda na ten poziom rozwoju...
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


B... pisze:
nie wiem dlaczego nigdy nie zainteresowałam się jak ci kolesie wyglądają o.O
a słuchasz? kiedyś nigdy nie sprawdzałam jak wyglądają ludzie grający moje ulubione piosenki, teraz już bym nie mogła. a Gunsi jedni z urodziwszych *.* ale kiedyś, niestety : <
B... pisze:
Ehhh kiedy te młodsze szczyle wejda na ten poziom rozwoju...
jak tak patrzę na niektórych to chyba nigdy ^^ moja mama ma rację, znajdę sobie kolesia co najmniej 10 lat starszego.


oglądałam sobie wczoraj jakieś głupie polskie komedie i tak totalnie zauroczył mnie więckiewicz we francuskim numerze i dorociński w rozmowach nocą :P
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


wstaw zdjecie, chociazby z filmu.
i tak gorzej niż z tym wątłym chłopaczkiem być nie może...
chyba 8]
Jednak nie zaryzykuje
a wracajac do tych wyżej to i tak lepsi niż wątłe chuchro edziora z tymi obleśnymi baczkami 8]
Dzieki ;]
Ehhh kiedy te młodsze szczyle wejda na ten poziom rozwoju...
Jakaś aluzja do Alexa...?

[ Dodano: 2010-02-21, 14:13 ]
Dlaczego Dr House albo Derek Shepherd nie pracuje u nas w przychodni? *_*

:573:
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


Jednak nie zaryzykuje
oj no edzior, w tym temacie się nie hamujemy!
edzik pisze:
Dzieki ;]
proszę ;*
edzik pisze:
Jakaś aluzja do Alexa...?
nie, do innych młodych szczyli. Tych 'prawdziwych' zwłaszcza ^^
edzik pisze:
Dlaczego Dr House albo Derek Shepherd nie pracuje u nas w przychodni? *_*
ej ostatnio ogladałam Chirurgów na polsacie jak bylam w domu. Przez 15 minut. Bo takiego pierd*lenia dawno nie widziałam. Nie wiem który to sezon leci i może to tez kwestia tego, ze nie jestem w temacie zupełnie, ale widać, że trochę przekombinowali i rozdramatyzowali ten serial.
a i ten Derek jakoś tak bidnie.

z Housem nie ma polotu *__*
Xaneta pisze:
a słuchasz? kiedyś nigdy nie sprawdzałam jak wyglądają ludzie grający moje ulubione piosenki, teraz już bym nie mogła. a Gunsi jedni z urodziwszych *.* ale kiedyś, niestety : <
no słucham, nie jakoś z pasją szczególną, ale z ich muzyką jestem dość przyzwoicie obeznana, ale jakoś nigdy nie ciekawiło mnie jak wyglądają ;f
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


No Derek w zeszłym tygodniu wyglądał bardzo marnie, ale już w ostatnią sopbote się ogarnął- poszedł do fryzjera i sie ogolił więc wygladał bardzo godnie ;]
Z tego co sie orientuję to w kolejną sobotę będzie zakończenie 5 sezonu i aż 3 odcinki serialu :P

[ Dodano: 2010-02-23, 20:10 ]
Dawno nie dałam Wam okazji do zjechania mojego gustu:Obrazek
Obrazek
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


edzik pisze:
Dawno nie dałam Wam okazji do zjechania mojego gustu:
kto too ? O :
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


Cesc <333


ta perełka narodziła się w Arsenalu, gdy szalałam za Thierrym i swiata poza nim nie widziałam, a i tak docenilam jego urodę.

choc akurat te zdjęcia to mało korzystne ;f
a to bardzo urodny chłopiec :->
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Cesc Fabregas xD xD
za dużo ciach.net :D
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


edzik pisze:
za dużo ciach.net
znajoma strona ;p
ale dawno nie zaglądalam...

podoba Wam się ten leszczyk z Avatara?
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


podoba Wam się ten leszczyk z Avatara?
Nie widziałam go, ale pewnie nie będzie mi sie podobał ^^

Aż dziwne, że powyższe zdjęcia przeszły tak bez echa xD
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


pewnie by Ci sie spodobał, bo mi sie nie podoba ;f

a co do zdjęc- Cesc nie jest z półki Twego chuchra obleśnego, więc co sie dziwisz ? :mrgreen:
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


mi się nie podoba. :D

avatara jeszcze nie oglądałam, ale ten kolo nie wyglądał tak źle.
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


pewnie by Ci sie spodobał, bo mi sie nie podoba ;f

Myślałam w drugą stronę xD
a co do zdjęc- Cesc nie jest z półki Twego chuchra obleśnego, więc co sie dziwisz ?
Ale chyba jest trochę w stylu Kryśki...? Swoja drogą on mi ię zbytnio nie podoba, ale to zdjęcie w garniturze jest całkiem niczego sobie...

To "chuchro obleśne" podoba się nawet mojej babci xD
Posty: 1797 Strona 70 z 72
Wróć do „Chillout”