Przedstaw się!

Dyskusje na tematy niezwiązane z serialem Prison Break
Posty: 552 Strona 19 z 23
Dominik676
John Abruzzi
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-16, 11:36


Matix15
Siema ziomek;) W końcu zdecydowałeś się napisać.
Xaneta
Michael Scofield
Posty: 2154
Rejestracja: 2008-01-27, 18:19


joł ziooomy ;D
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Matix15 również witam na forum ;-)
oluch
Świeżak
Posty: 13
Rejestracja: 2008-09-22, 16:26


Cześć, jestem Olka. W tym roku dołączę do grona ludzi pełnoletnich : P
Interesuje się rysunkiem, lubię dobre filmy i jestem chyba największym leniem na świecie. :mrgreen:
No to w sumie na tyle. ^^.
Pozdrawiam.
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


..i witam prawie pełnoletniego Olucha.. tudzież prawie pełnoletnią Olkę ;)
jordi84
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 2008-09-17, 16:33


Witam, od jakiegos czasu, zaglądam na to forum, zdarza mi się czytać a nawet więcej czytac niż pisać, więc raczej to się nie zmieni. jestem tutaj bo jestem osobą ciekawską, lubię tylko dobre filmy i seriale, nie jestem kinomaniakiem ale skazanego oglądam juz prawie obsesyjnie.
Dominik676
John Abruzzi
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-16, 11:36


oluch i jordi84 witam serdecznie na forum i mam nadzieję, że będzie się wam tu podobało tak jak nam :mrgreen:
Aglek
Michael Scofield
Posty: 1481
Rejestracja: 2008-02-23, 10:55


Witaj Olciu !! :*
Ale cos tam czasem napisz jordi83!! :P Witam!! :*
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


dobry Wam dobrzy ludzie
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


Witam wszystkich.
Matix15
Świeżak
Posty: 28
Rejestracja: 2008-09-26, 22:57


No niunia znamy sie tak trochę :-P :-D
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


Witam wszystkich nowo przybylych uzytkownikow. Mysle ze zostaniecie z nami na dlugo i bedziecie rozwijac forum :)
bak78
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 2008-09-27, 22:28


Cześć wszystkim :-) . Jestem Łukasz, lubię oglądać seriale typu Prison Break i dlatego się zarejestrowałem na tym forum (oczywiście bez pomocy kolegi o nicku Dominik676 ;-), pozdro dla niego i Matixa15 (to też kumpel z rl). To by było na tyle. :mrgreen:
Dominik676
John Abruzzi
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-16, 11:36


Siema bak78, mam nadzieję, że będzie Ci się tu podobało tak jak nam wszystkim.
agulec
Michael Scofield
Posty: 3495
Rejestracja: 2007-12-07, 15:27


Witam jordi84, Matix15 i bak78.
Rozgośćcie się, że tak powiem ;) i również mam nadzieję, że będziecie tu miło spędzać czas :D
Mahonia
T-Bag
Posty: 964
Rejestracja: 2008-06-09, 16:16


bak78, witaj.
bak78
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 2008-09-27, 22:28


Dzięki za miłe przywitanie. 8-)

Obrazek
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


:lol:

dobry Wam
edzik
Michael Scofield
Posty: 1194
Rejestracja: 2008-06-06, 14:50


hej Bak! wydaje mis ie ze kiedys juz cie gdzies widzialam... tzn twoja sygnature (ta z pszczolka...)
Matix15
Świeżak
Posty: 28
Rejestracja: 2008-09-26, 22:57


Elo bak78 :-P fajnie że w końcu sie zarejestrowałeś :mrgreen:
Madzialena
Mahone
Posty: 770
Rejestracja: 2008-03-29, 22:40


Witamy serdecznie :)
Sebo
Michael Scofield
Posty: 1110
Rejestracja: 2008-02-13, 21:28


Matix15 Jordi84 bak 78 JOŁ JOŁ^^
Piotras003
T-Bag
Posty: 951
Rejestracja: 2008-02-13, 13:29


Matix15 Jordi84 witam witamy ;-)
Laraa
Tweener
Posty: 73
Rejestracja: 2008-11-14, 22:38


Sonia 17 lat :) Jestem z wlkp. Prison Break zaczęłam oglądać za namową znajomych (za co im serdecznie dziękuje) na początku mi się to w ogóle nie podobało :P No ale później polubiłam ten serial i zaczęło się to przekształcać w nałóg :P Jestem normalną nastolatką z nienormalnymi zainteresowaniami (jak na dziewczyne..) poniewaz interesuje sie sztukami walki (taekwondo - uprawiam, muay thai, boks), motoryzacja, broń palna w ogóle wszystko związane z bronią, air soft gun, koszykówka, snowbard i takie tam...oprócz Prison Break oglądam jeszcze nałogowo Herosów i Lostów :) Moja ulubiona postać to Greetchen za całokszałt niby zła ale w pewnym stopniu wrażliwa oraz Sucre.
Piotras003
T-Bag
Posty: 951
Rejestracja: 2008-02-13, 13:29


Oo kolejna osoba z WLKP Witamy ;-)
Posty: 552 Strona 19 z 23
Wróć do „Offtopic”