#Lukas# nowym moderatorem

Sprawy związane z forum: uwagi, sugestie, ogłoszenia.
Posty: 36 Strona 1 z 2
Dusqmad
Administrator
Posty: 496
Rejestracja: 2007-08-20, 09:42


Witam!

Chciałbym poinformować, że ekipa forum wzbogaciła się o nowego moderatora. Jest nim #Lukas#, który jest z nami od niedawna, daleko mu do najaktywniejszych użytkowników, ale w ciągu tygodnia dał się poznać od dobrej strony i wykazał dużą aktywność, którą jest dorobek ponad 100 postów. Wybór padł na niego, gdyż zwrócił on uwagę na dość poważny problem forum, jakim jest częste pisanie nie na temat. Myślę, że #Lukas# zaradzi temu problemowi i dobrze zastąpi w powierzonej mu funkcji KhAna. Mam również nadzieję, że uważacie mój wybór moderatora za trafiony.
#Lukas#
Sara Tancredi
Posty: 131
Rejestracja: 2008-01-15, 19:04


Dziękuje Ci bardzo Dusqmad i mam nadzieję, i jestem pewien, że "sprzątanie" tutaj będzie dla mnie prawdziwą przyjemnością :-)
Mam nadzieję również, że uda mi się załatwić problem robienia CZATU z forum :-P

Pozdrawiam :-)
Tanira
Michael Scofield
Posty: 5018
Rejestracja: 2007-10-23, 15:39


gratuluję. jestes z nami od niedawna a już tak szalejesz...no prosze prosze ^^ podziwiać xD
Morgoth
Fernando Sucre
Posty: 389
Rejestracja: 2007-10-08, 22:03


zupelnie jeeak ty Tanira :D przez tydzien napisalas 500 postów :D
Dusq dobry wybór naprawde :P
Lukas bierz sie do roboty :D powodzenia ;)
Alexxa
Mahone
Posty: 682
Rejestracja: 2007-12-01, 22:29


Nono! Gratuluje :mrgreen: ! I licze sukcesow w tej pracy ;-) . A to kHan już modem nie jest ?
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


KhAn jest chwilowo nie obecy w zwiąkzku z matura...mam nadziej że do Nas wróci nasz Kochany szeryf :-D
Morgoth
Fernando Sucre
Posty: 389
Rejestracja: 2007-10-08, 22:03


mała prośba do nowego Moda :D mołbyś nie pisac pod kazdą wypowiedzią pozdrawiam :?: :D walnij sobie to do podpisu xD będzie wszystkim wygodniej :P
tylko Lukas, wiesz nie rządź się za bardzo na tym forum :D
MarQ
Michael Scofield
Posty: 1452
Rejestracja: 2007-09-25, 21:11


morgoth1993 pisze:
tylko Lukas, wiesz nie rządź się za bardzo na tym forum :D
kurde :D ty to tak prosto ujales a ja sie rozpisuje po milion zdan w shoutboxie :P
podpisuje sie pod tym :D
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


a całe zamieszanie przez tą maturę noooo...
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


marq112 pisze:
kurde :D ty to tak prosto ujales a ja sie rozpisuje po milion zdan w shoutboxie :P
podpisuje sie pod tym :D
to ja takze sie podpisuje... brawo morgoth za trafna wypowiedz :-D
Morgoth
Fernando Sucre
Posty: 389
Rejestracja: 2007-10-08, 22:03


dzienki :P jakoś trafiłem w sedno ^^ bo jakby Lukas zaczął wprowadzac terror jaki jest na niektorych forach to te forum by osłabło znacznie (ostrzezenie za złą składnię :P)
Lukas zająłeś moj ulubiony kolorek^^
ale patrzcie dopiero co zostal modem a juz regulamin walną :P
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


juz nawet nie o ten regulamin chodzi, tylko o to, ze mozna go róznie interpretować i to będzie chyba w tym przypadku największy problem
Morgoth
Fernando Sucre
Posty: 389
Rejestracja: 2007-10-08, 22:03


racja
Luaks mam jeszcze cos. Skoro jestes modem to znaczy ze masz troche obowiązków. Możliwe że Dusq zapomniał ci o tym wspomniec. Dobrze by bylo zebys dodawał streszczenia odcinków w dziale spoilery.
A co do interpretacji to troche niektorzy moga byc wsciekli. np Tanira (nie mowie ze ona jest:D) wniosla mnóstwo na forum, ma ponad 2000 napisanych postow czy niunia, ona tez duzo wnisla na tym forum a tu pojawia sie lukas, napisal pare postow w ktorych upominał o to żeby nie zaśmiecac , postow ma niecale 150 i jest Modem... no coż tak zadecydował Wielki Brat ^^ trzeba sie z tym pogodzic :P
Dusq, Dusq, Dusq, Dusq, Dusq, ... zobaczymy co z tego wyniknie...
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


ja tam nie mam do Dusqmad'a pretensji o to, ze wybrał "nowicjusza"czy jakby go nie nazwać...
Mam nadzieje ze dojdziemy do porozumienia i nowy szeryf okaże sie bardziej "elastyczny"niz w pierwszym dniu swojego "urzedowania", bo szkoda by było...
#Lukas#
Sara Tancredi
Posty: 131
Rejestracja: 2008-01-15, 19:04


Dobra wiecie co ? Nowy szeryf się nie okaże bo co by nie zrobił to u was i tak porządek jest wysoko krytykowany . . . . .
I nie ma szeryfa :!:
Był to mój ostatni post
Wszystkich których w jakiś sposób uraziłem, przepraszam :-|

Żegnam
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


Kurczę nie było mnie nie wiem za bardzo co się dziao bo żeby przeczytać shouta to cała nocka potrzebna, ale nie przesadzacie trochę? Najpierw słodzicie chłopakowi, mówiąc jaki to on nie jest cudowny, miły itede, a później odwracacie się plecami bo skasował kilka postów? Troche to nie fair, ale cóż...za późni na moje wywody.
MarQ
Michael Scofield
Posty: 1452
Rejestracja: 2007-09-25, 21:11


autumn.. wlasnie dlatego ze ciebie nie bylo to nie wiesz o co chodzi :P
po prostu chcial odrazu zmienic wszystko i zaczal troche ze zbyt grubej rury niestety... i juz sie wszystko skonczylo :D nie wracajmy do teog tematu bo jakos nie poprawia mi to wszytsko humoru :P
B...
Michael Scofield
Posty: 3653
Rejestracja: 2007-11-01, 12:12


ja mu tam nigdy jakos nie słodziłam ale to przeciez nie o to chodzi...

po prostu moim zdaniem troche przesadził na samym wstępie achoc przeciez mógł kontynuować swoje obowiązki jako moderator, tylko ze po naszych uwagach sie obraził i poszedł, nie chciał pójść na kompromis co było przeciez bez sensu ;-)
Alexxa
Mahone
Posty: 682
Rejestracja: 2007-12-01, 22:29


B... pisze:
moim zdaniem troche przesadził na
Racja, zwłaszcza że, jakoś do tej pory było na forum w porządku, bez jakichś sprzeczek itp ^^, więc po co komu nowy regulamin ? (tak wyczytałam z SB< jeśli coś przekręciłam- bardzo przepraszam :mrgreen: )

I szkoda, że zamiast pójść na kompromis, po prostu odszedł z forum, bo jakoś przedtem wydawał się skorym do rozmowy użytkownikiem..
Morgoth
Fernando Sucre
Posty: 389
Rejestracja: 2007-10-08, 22:03


temat do zamknięcia :?:
Fl3t05
Świeżak
Posty: 48
Rejestracja: 2007-10-05, 22:00


Regulamin pisze:
13.Kłamania (chociażby podawania niepoprawnego wieku)
Dostanę bana ;x?

Wyjaśni mi ktoś co tu się dzieje?
Gość dostał moda, został skrytykowany, rzucił fochem i zrezygnował z posady ;o?
PatuŚ
Michael Scofield
Posty: 2945
Rejestracja: 2007-10-27, 18:51


no poprstu troche koledze odbiło bo dostaniu odrobiny władzy...kiedy zaprotestowaliśmy sfochał sie i poprostu sie "ulotnił"
Dusqmad
Administrator
Posty: 496
Rejestracja: 2007-08-20, 09:42


morgoth1993 pisze:
temat do zamknięcia :?:
Nie inaczej, Lukas zrezygnował z pisania na forum więc nie widzę sensu w komentowaniu działalności kogoś kto nie ma sposobności się wybronić.

Przypominam jednocześnie o trwającym naborze na moderatora.
Morgoth
Fernando Sucre
Posty: 389
Rejestracja: 2007-10-08, 22:03


to moze podaj tu wszystko co wymagane na Moda co musialby robic, co moglby robic itp ^^ mysle ze w ten sposob szybciej sie kogos znajdzie... ale dobrze by bylo nowy temat zalozyc :P albo w tym co jest "poszukiwania nowego moda"^^ czy jakos tak :D
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


pfffhehe ciekawe kto teraz modem zostanie ^^
Posty: 36 Strona 1 z 2
Wróć do „O forum”