NAJWIĘKSZA POLSKA BAZA DYSKUSJI I INFORMACJI O PRISON BREAK | Dołącz do nas!

Najbardziej wzruszająca scena

Ogólne rozmowy na temat serialu.
Posty: 241 Strona 1 z 10
Miodzio
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: 2007-08-22, 12:46


Jest temat o najśmieszniejszych scenach. Jaka natomiast najbardziej was wzruszyła (pomijając samo pojawianie się na ekranie twarzy Lincolna Burrowsa :-D (żart))?
Dla mnie osobiście była to scena, gdy Mahone dzwoni do swojej byłej żony i mówi, że z ich wyprawy nic nie będzie i żeby o nim zapomniała. Mahone chwytał za serce. :-P
Dusqmad
Administrator
Posty: 497
Rejestracja: 2007-08-20, 09:42


Miodzio pisze:
(pomijając samo pojawianie się na ekranie twarzy Lincolna Burrowsa :-D (żart)
Błyskotliwy.

W drugim sezonie jest do groma wzruszających scen. Mnie najbardziej ruszyły te z T-Bagiem i jego powrotem do dzieciństwa. To jak zrezygnował ze swoich miłosnych planów, muzyka jaka towarzyszyła temu wątkowi. To działa na człowieka: cenniejszy jeden nawrócony od setki wiernych.

I wyszło, że wymieniłem wątek, nie scenę...
Alice_in_Chains
Sara Tancredi
Posty: 147
Rejestracja: 2007-08-28, 17:10


mnie najbardziej wzruszyło to jak T-Bag zadzwonił chyba na policje, ze w tej komórce zamknął to Holender z dziecmi
Crane
Tweener
Posty: 79
Rejestracja: 2007-08-26, 18:18


Scena w pociągu i to w jaki sposób Scofield powiedział Sarze,że ma wiarę bo bez wiary byłby nikim :lol:
Mela0607
T-Bag
Posty: 855
Rejestracja: 2007-08-21, 17:00


A mnie rozczuliła scena śmierci Abbruziego; nie wybaczę im tego; a niestety tak musiało widocznie być...
AutumnLeaf
Michael Scofield
Posty: 3268
Rejestracja: 2007-08-27, 02:06


a mnie najbardziej rozczuliła scena nieudanego samobójstwa Kellermana...
i Mahone dzwoniący do żony,,,aż mi się serce kroiło
Kredzia
Tweener
Posty: 90
Rejestracja: 2007-08-26, 13:37


ja mogłabym wymienić wiele scen, bo [niektórzy się dziwią] dosyć często płakałam w pewnych momentach PB. nawet teraz, w 3 lekko się wzruszyłam..
ale "mój pierwszy raz" to była chyba wizyta LJ w więzieniu...jak oboje 'przycisnęli' wzajemnie swoje dłonie i Młody płakał... dżizas...siedziałam i wyłam wtedy jak bóbr. o.O
kriss1992
Świeżak
Posty: 4
Rejestracja: 2007-09-20, 15:31


otóż mnie najbardziej wzruszyła scena gdy Sara i Scofield sie pocałowali.....w wiezieniu...(jeszcze 1 sezon gdy Scofield chcial zeby Sara"zapomniala " zakluczyc drzwi)
ponieważ wczesniej Sara mowila kolezance ze nigdy z wiezniami... :573:
Ble
C-Note
Posty: 176
Rejestracja: 2007-08-28, 13:17


sceny z T-Bagiem i jego ukochaną... To było coś...
Viper
Sara Tancredi
Posty: 100
Rejestracja: 2007-09-27, 11:19


Scena kiedy miało dojść do egzekucji Burrowsa
Ble
C-Note
Posty: 176
Rejestracja: 2007-08-28, 13:17


Teraz, jak o tym myślę, to przypomina mi sie tylko reklama (chyba 'dog in the fog' nie jestem pewna:P) z egzekucją jakiegos gościa i słowa 'Nie odbierajmy zycia zbyt poważnie'... :P Sorry Dusq za odbiegnięcie od tematu, ale musiałam.. :P
wojtas264
Tweener
Posty: 90
Rejestracja: 2007-09-25, 20:53


Dla mnie to gdy zabili Johna Abbruziego. Piękna i wzruszająca scena. :cry:
Viper
Sara Tancredi
Posty: 100
Rejestracja: 2007-09-27, 11:19


Mnie tam go nie było szkoda bo uciął Scofieldowi palec :mrgreen:
wojtas264
Tweener
Posty: 90
Rejestracja: 2007-09-25, 20:53


Co tam jeden palec, T-Bag stracił całą dłoń :shock:
Viper
Sara Tancredi
Posty: 100
Rejestracja: 2007-09-27, 11:19


I to dwa razy tą samą :lol:
wojtas264
Tweener
Posty: 90
Rejestracja: 2007-09-25, 20:53


Musiało boleć :572: :572:
Viper
Sara Tancredi
Posty: 100
Rejestracja: 2007-09-27, 11:19


On to już chyba nie czuł bólu po tych torturach :D
wojtas264
Tweener
Posty: 90
Rejestracja: 2007-09-25, 20:53


:-D :-D :lol: :lol: :-D :-D
Viper
Sara Tancredi
Posty: 100
Rejestracja: 2007-09-27, 11:19


BTW chyba z Wojstasem rozkręcimy jakoś to forum :P
wojtas264
Tweener
Posty: 90
Rejestracja: 2007-09-25, 20:53


Jestem trochę nie kumaty i nie wiem co znaczy BTW, :-/ :-/ Wytłumaczysz mi :?: :?:
Viper
Sara Tancredi
Posty: 100
Rejestracja: 2007-09-27, 11:19


Nie ma problemu...BTW to by the way czyli przy okazji ;]
wojtas264
Tweener
Posty: 90
Rejestracja: 2007-09-25, 20:53


:mrgreen: Thx ;]
T-BAG
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 2007-09-06, 20:29


Dobra scena była gdy T-BAG sobie odgryzł ręke żeby tylko uciec przed policją :-)
Viper
Sara Tancredi
Posty: 100
Rejestracja: 2007-09-27, 11:19


Odgryzł a nie oderwał ?
wojtas264
Tweener
Posty: 90
Rejestracja: 2007-09-25, 20:53


Oderwał ją od kaloryfera ...... i zmień Avatarke

Na tym zakańczam rozmowe na temat avatara. Chcecie się posprzeczać to nie tutaj.

KhAn
Ostatnio zmieniony 2007-10-01, 14:27 przez wojtas264, łącznie zmieniany 1 raz.
Posty: 241 Strona 1 z 10
Wróć do „Ogólnie o Prison Break ”