Wiek: 19 Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 1098 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2007-09-01, 13:11 [Download] Pobieranie plików z Rapidshare.com
1. Kopiujemy linka i wklejamy go do nowego okna.
2. Następnie zjerzdrzamy na sam dół strony i klikamy w Free.
3. Później zjerzdrzamy na sam dół przepisujemy kod, który się wyświetli i dajemy download.
4. Ściągamy na dysk wszystkie 4 linki(bądź tyle ile ich jest) po kolei (robimy od nowa tak jak w punktach od 1 do 3) tylko, że w rapidzie jest tak, że po ściągnięciu czeka się jakiś czas więc musimy być cierpliwi.
5. Wkładamy wszystkie części jakie się ściągną do jednego folderu.
6. Wypakowywujemy.
7. Oglądamy film
staram się wszystko robić wg instrukcji. wchodzę na tą stronę klikam free ale na następnej stronie, która mi się pojawia nie widzę żadnego kodu/hasła ani napisu DOWNLOAD Bardzo mi zależy na tym odcinku moglibyście mi wszystko dokładnie po kolei wytłumaczyć? ja naprawdę jestem w tym zielona!
część już parę dni temu chciałem ściągnąć ten odcinek ale nie mogłem;/również zamierzałem przejść przez ten proces ściągania zgodnie z twoją instrukcją ale już 3 punktu nie mogłem zrealizować;/po prostu zjeżdżając na dół nie dostrzegłem żadnego kodu ani odnośnika download tylko mym oczom ukazał sie napis You have requested http://rapidshare.com/fil...rg_DZ.part1.rar (100431 KB).
You have reached the download-limit for free-users. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 150 minutes);/
Wiek: 19 Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 1098 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2007-09-23, 14:32
No to wszystko jasne musiałaś ściągać już coś z rapidshare i teraz masz tam czas, że musisz odczekac swoje żeby móc kolejną rzecz lub część ściągać a jak omijać rapida to było dużo już na tym forum pisane między innymi w tym dziale więc zapraszam do lektury